بیوگرافی سیمون یام

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سیمون یام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سیمون یام ( متولد ۱۹ مارس ۱۹۵۵) است ، بیشتر بخاطر بازی در نقش ” Yam Tat-wah ” شهرت دارد. او یک بازیگر هنگ کنگی و یک تهیه کننده ی فیلم نیز میباشد. بخاطر بازی در فیلم هایی چون : Naked Killer, SPL (aka Kill Zone), Election, Election 2 (aka Triad Election), Exiled, Lara Croft: Tomb Raider – The Cradle of Life, The Thieves مورد تحسین های جهانی قرار گرفته است.

زندگینامه سیمون یام

بیوگرافی سیمون یام

فعالیت هنری

در ۷۰ ، قبل از اینکه یام یک بازیگر شود ، به حرفه ی مدلینگ روی آورده بود و مشغول به کار بود. بعدن نیز با شبکه تلویزیونی نیویورک TVB قرار داد بست و در تعدادی از سریال ها به بازی پرداخت. در صنعت فیلم سازی در سال ۱۹۸۷ موفق شد. برادرش نیز یک پلیس است که در هنگ کنگ مشغول به کار میباشد.

در سال ۱۹۸۹ ، یام در “Bloodfight” فیلمی ژاپنی هنگ کنگی نیز بازی کرد. این اولین باری بود که او در یک فیلم به زبان انگلیسی صحبت میکرد. در سال ۱۹۹۲ ، یام بخاطر بازی در فیلم جنایی “Full Contact” توانست تحسین های زیادی از سوی مخاطبان بدست آورد و نقشی پر مخاطره را ایفا کند. در این فیلم او در مبارزه ای سخت با “Chow Yun-fat'” بود و در این مبارزه خون های زیادی ریخته میشد. در سال ۱۹۹۳ ، او در نقش ” Dhalsim” در فیلم اکشن و کمدی “Future Cops” بازی کرد. این فیلم مربوط به درگیری های خیابانی میشد که کارگردانی آن را وونگ جینگ برعهده داشت. در سال ۱۹۹۶ ، یام به ایفای نقش ” Chiang Tin-Sung” ، نقش اصلی ” Hung Hing triads” روی آورد. در سه قسمت این سری فیلم ” Young and Dangerous” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سها نیاستی

در سال ۲۰۰۰ ، او در نقش ” Cheung San” در ” progenitor of all vampires” بازی کرده است. در سریال “My Date with a Vampire II” حضور داشته است. در سال ۲۰۰۳ ، نیز او در “Lara Croft: Tomb Raider – The Cradle of Life” بازی کرده است.
در سال ۲۰۱۳ ، او اولین فیلم خود را ساخت.

تاریخ تولد: ۱۹ مارس ۱۹۵۵ (سن ۶۴ سال)، هنگ کنگ بریتانیا
قد: ۱٫۸ متر
چینی سنتی: سیمون یام
چینی ساده: سیمون یام
همسر: کی کی (ازدواج ۱۹۹۷)، هوو سویی ی (ازدواج ۱۹۸۱–۱۹۸۶)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سیمون یام
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه