بیوگرافی کریستین دیویس

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کریستین دیویس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریستین دیویس در سال ۱۹۸۷ فارغ التحصیل شد. برای شرکت در کلاس های یوگا و بازیگری به نیویورک سفر کرد. در سال ۱۹۹۱ نیز به حرفه ی بازیگری روی آورد و در درام “General Hospital” حضور یافت. در سال ۱۹۹۵ به موفقیت بزرگی دست یافت و وقتی نقشی را در “Melrose Place” ایفا کرد توانست موفق شود. بعد از اینکه تهیه کننده تصمیم گرفت نقش او را به اتمام برساند او نیز این برنامه را رها کرد. دیو در سریال هایی مانند : Friends, Will and Grace و Seinfeld بازی کرده است.

زندگینامه کریستین دیویس

بیوگرافی کریستین دیویس

فعالیت هنری

در سال ۱۹۹۸ ، کریس در نقش کارلوت در “Sex and the City” حضور داشت و تا پایان کامل سریال در سال ۲۰۰۴ در این برنامه بازی کرد. در سال ۱۹۹۹ ، توانست در کنار بازیگران دیگر جایزه لوسی اوارد را بدست آورد. این جایزه بخاطر کار فوق العاده و خلاقیتش در کارش بود که باعث شد بیشتر زنان به دیدن این برنامه بپردازند. در فصل آخر نیز برای نقشش در این برنامه نامزدی امی اوارد را بدست آورد.

دیو در برنامه VH1 نیز شرکت کرده بود. در سال ۲۰۰۵ ، او در قسمت اول از سریال Soccer Moms ” در نقش جینا تورس بازی کرد. او هم چنین در نقش “Miss Spider” نیز در سریال انیمیشنی “Miss Spider’s Sunny Patch Kids” بازی کرده است. و هم چنین سریال “Miss Spider’s Sunny Patch Friends”. به تازگی در برنامه “Project Runway” نیز حضور یافته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لارا پالور
فیلم

دیو در فیلم ” The Adventures of Sharkboy and Lavagirl” ( بصورت سه بعدی نیز میباشد) در مقابل دیوید آرکیو و جورج لوپز بازی کرده است. در سال ۲۰۰۶ ، در مقابل تام آلن در فیلم “The Shaggy Dog” بازی کرده است. در همان سال در “Deck the Halls,” در مقابل دنی دیووتی بوده است.
در سال ۲۰۰۸ ، او در ” Sex and the City” نیز حضور یاتفه است.

تاریخ تولد: ۲۴ فوریهٔ ۱۹۶۵ (سن ۵۴ سال)، بولدر، کلرادو، آمریکا
قد: ۱٫۶۸ متر
کودکان: جما رز دیوِس
آموزش: Mason Gross School of The Arts (۱۹۸۷)، A.C. Flora High School (۱۹۸۳)، William Esper Studio Inc
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ امی ساعات پربیننده برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مجموعهٔ تلویزیونی کمدی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستین دیویس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه