بیوگرافی سانگ های کیو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سانگ های کیو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

وقتی سانگ های کیو بدنیا آمد مریض بود و خانواده و دکترش فکر میکردند که دیگر زنده نخواهد ماند. او متولد سال ۱۹۸۲ است. وقتی یک دختر جوان بود نیز خانواده اش از یکدیگر طلاق گرفتند. بعد از مدتی نیز از زادگاهش به سئول سفر کردند.

زندگینامه سانگ های کیو

بیوگرافی سانگ های کیو

فعالیت هنری

او در کنار مادرش بزرگ شد.
در سال ۱۹۹۶ ، سانگ در ۱۴ سال داشت و وقتی در مدرسه درس میخواند ، توانست در حرفه ی مدلینگ جایگاهی را برای خود کسب کند و اولین بار در نقش یک مدل در “school uniform company” حضور یافت. همین باعث شد که بتواند به عنوان یک بازیگر در “First Love” نقش کوتاهی را ایفا کند. او در سیتکام های زیادی حضور یافت ، ولی تا وقتی در درام ” Autumn in My Heart” (2000) حضور نیافته بود در کره به شهرت نرسید و هم چنین آسیا. ملودرام های رمانتیک سریالی باعث شدند که شهرتش در دنیا افزایش یابد. همین نیز باعث شد که او یک بازیگر ستاره شود.

در سال ۲۰۰۳ ، شهرتش باز نیز افزایش یافت و توانست نقش اصلی را در “All In” بازی کند. این بازی در فیلمی قمار مانند باعث شد که رتبه اش ۴۷درصد شود. همان سال او در کنار خواننده رین در فیلم کمدی و رمانتیک “Full House” بوده است. این درام توانست در آسیا شهرت زیادی بدست آورد و سانگ را بیش از پیش در قاره ی آسیا و کره به شهرت رساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احمد سولو
سال ۲۰۰۵

در سال ۲۰۰۵ ، سانگ در “My Girl and I ” و بعد نیز در سال ۲۰۰۷ در “Hwang Jin Yi” فیلمی اقتباس شده بازی کرد. بازی در این فیلم به خاطر این بود که او را بسیار زیبا میدیدند. سال بعد ، در فیلم امریکایی ” Make Yourself at Home ” حضور یافت. در سال ۲۰۰۸ نیز او در ” The World That They Live” حضور داشت.

در سال ۲۰۱۰ ، او در Camellia حضور یافت. یکی از این فیلم ها ” Love for Sale” ، بعدی “Kang Dong-won” بود .
با در نظر گرفتن اینکه او یکی از زیباترین زنهای کره است . در اوایل سال ۲۰۱۱ ، سانگ عکسهایی از خودش در آتلانتا ، نیویورک پخش کرد. به علاوه در پاریس ، هلند و برزیل نیز عکس هایش پخش شد.
بعدن سانگ در “A Reason to Live ” حضور یافت. این فیلم بعد از کلی تاخیر در سال ۲۰۱۱ پخش شد. سانگ عاشق کارهای لی جیونگ هیانگ است ولی به سختی توانست یک نقش را در این برنامه بدست آورد.

در سال ۲۰۱۱ ، سانگ اولین زنی بود که توانست از آسیا در آژانس جهانی فرانسه قرار داد ببندد.

سانگ نقش مکمل را در “The Grandmaster” بدست آورد. او در فیلم Ip Man نیز بازی کرده است.
او در فیلم “That Winter, the Wind Blows” ساخت شده از روی فیلم درام ژاپنی ” Ai Nante Irane Yo, Natsu (“I Don’t Need Love, Summer”)” نیز بازی کرده است.
در سا ۲۰۱۴ ، سانگ در فیلم “My Brilliant Life” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میرداماد

در سال ۲۰۱۵ ، سانگ در “The Queens,” حضور یافت.

در سال ۲۰۱۶ نیز ، سانگ در سریال کمدی رمانتیک “Descendants of the Sun” بازی کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سانگ های کیو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه