بیوگرافی لی ها نوی

4 سال پیش
4.5/5 - (36 امتیاز)

بیوگرافی لی ها نوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لی ها نوی از خانواده ای با سه فرزند بدنیا آمده است . مادرش دکترای موسیقی و پدرش نیز پروفسور دانشگاه بوده است. پدرش در موسیقی نیز مهارت زیادی داشته است و در گروهی کنستر حضور می یافته است. به علاوه به کار تهیه ی موسیقی نیز میپرداخته است.

زندگینامه لی ها نوی

بیوگرافی لی ها نوی

فعالیت هنری

خواهر کوچک لی نیز مدرک موسیقی سنتی کره را از دانشگاه ملی سئول گرفته است . البته پدرش در بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ در دانشگاه نیویورک مشغول به کار بوده است. خواهرش از سال ۲۰۰۵ به بعد سه آلبوم از خودش پخش کرده است .
لی مانند خواهر و مادرش یک بازیکن حرفه ای ” gayageum” است و نامش نیز در مرکز هنرهای کومبو ثبت شده است ، اینجا یکی از بهترین مکانهای یادگیری موسیقی در کره میباشد. او تابحال ۴ سی دی از خود پخش کرده است و در بیش از ۲۵ کشور نیز به بازی پرداخته است ، حتی در شهر نیویورک نیز کار میکرده است.

لی در پنجاهمین میس کره در نقش میس سئول ، که توانسته برنده شود حضور داشته است. توانسته از دانشگاه ملی سئول نیز مدرک خود را اخذ کند ، این مدرکش برای افتخار زیادی کسب کرد زیرا توانسته به کار موسیقی سنتی کره بپردازد. به علاوه از همان دانشگاه نیز مدرکش را گرفته است. او در تاک شوهای کره ای زیادی بازی کرده است.

مهمان برنامه های تفریحی

لی مهمان برنامه های تفریحی نیز بوده است در شبکه sbs ، ۱۲ سال شو که براساس برنامه های تجاری بوده است. او هم چنین برای “Tommy Hilfiger Korea” و “DAKS” و ” Vogue” نیز به عنوان مدل کار میکرده است.
لی تبلیغات سریال “SK Telecom” را انجام میداده است. از ۳ تا ۲۴ آگوست ، اولین حضور خود را در موسیقی به اجرا در آورد. لی بعد از بازی در سریال درام The Partner توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. در ژانویه ۲۰۱۰ ، او در شبکه MBC در درام “Pasta” بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلپ ناوروز

تاریخ تولد: ۲ مارس ۱۹۸۳ (سن ۳۶ سال)، سئول، کرهٔ جنوبی
قد: ۱٫۷۳ متر
وزن: ۱۱۲ پوند (۵۱ کیلوگرم)
آموزش: دانشگاه ملی سئول
خواهر و برادر: لی سول کی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لی ها نوی
4.5/5 - (36 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه