بیوگرافی کیت آپتون

4 سال پیش
بیوگرافی کیت آپتون
1.8/5 - (29 امتیاز)

بیوگرافی کیت آپتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آپتون در میشیگان در سال ۱۹۹۲ بدنیا آمد و در کنار خانواده اش در ملبورن ، فلوریدا بزرگ شد. در آنجا در آکادمی ترینتی درس میخواند. او دختر قهرمان تنیس نی دیویس است. او توانسته ۱۴ – ۱۸ جایزه ی سوار کاری وسترن را ببرد.

زندگینامه کیت آپتون

بیوگرافی کیت آپتون

فعالیت هنری

وقتی در میامی در سال ۲۰۰۸ مدل شد ، بعد از مدتی بلاخره به نیویورک رفت و نام خود را در مدلهای IMG به ثبت رساند. اولین بار برای “Garage” و “Dooney & Bourke” لباس مانکنی را پوشید. در سال ۲۰۱۱ ، در میان “Sports Illustrated Swimsuit Issue” حضور یافت. آپتون هم چنین برای ” Beach Bunny Swimwear” نیز کار کرده است. او هم چنین در Complex نیز بوده است.

در سال ۲۰۱۱ ، آپتون فیلمی از خود نشان داد که رقص هیپ هاپ را در لس آنجلس به اجرا در می آورد. این فیلم باعث شد که او بیش از پیش شهرت یابد. یکی از خبرنگاران نیویورک تایمز گفته است که قدرت رسانه ها باعث شهرت این مدل تازه کار شد. در سال ۲۰۱۲ نیز ، آپتون رقص ددی کت را در “The Rej3ctz” به اجرا در آورد.

سایر آثار

با وجود حضورش در سال ۲۰۱۱ ، در “Tosh.0″ در برنامه ی دیگری نیز به نام ” Legends & Celebrity” بازی کرد. او این برنامه را در آریزونا به اجرا در آورد.
اولین بار او در فیلم “Tower Heist” حضور یافت. این فیلم نیز در سال ۲۰۱۱ اکران شد. در سال ۲۰۱۲ عکسش در کاور مجله ها بود. حساب توییتر این مدل جوان نزدیک به ۱۷۰ هزار بازدیدکننده داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیتر گلگر

در همین سال نام آپتون در بین ۵ زن مدل و جذاب انتخاب شد . در سال ۲۰۱۳ نیز او در بین ۹۹ نفر برتر دنیا قرار گرفت. در سال ۲۰۱۴ ، او در کنار کامرون دیاز ، لزلی من و نیکولاج کاستر در کمدی “The Other Woman” بازی کرده است.
او هم چنین در فیلم “The Masterpiece” نیز حضور داشته است.

تاریخ تولد: ۱۰ ژوئن ۱۹۹۲ (سن ۲۷ سال)، سنت. جوسف، میشیگان، آمریکا
قد: ۱٫۷۸ متر
همسر: جاستین ورلندر (ازدواج ۲۰۱۷)
رنگ چشم: آبی/سبز
نمایش‌های تلویزیونی: Arnie and Me

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیت آپتون
1.8/5 - (29 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه