بیوگرافی دپیکا پادوکی

4 سال پیش
بیوگرافی دپیکا پادوکی
Rate this post

بیوگرافی دپیکا پادوکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دپیکا پادوکی ( متولد ۴ ژانویه ۱۹۸۶) بازیگر هندی است ، او یکی از بازیگرانی است که بیشترین درستمزد را در هند میگیردو هم چنین یکی از کسانی نیز در رسانه ها میباشد که شهرت و شخصیت خیلی جذابی دارد. پادوکی کارش را بابازی در فیلم های هندی و به علاوه دریافت جایزه های بیشماری ، منجمله سه جایزه ی فیلمفیر دریافت کرده است.

زندگینامه دپیکا پادوکی

بیوگرافی دپیکا پادوکی

فعالیت هنری

پادوکی دختر بازیکن بدمینتون پراکاش پادوکی است ، او متولد کوپنهاگن و بزرگ شده ی بانگالور هند است. در دوره ی نوجوانی به بازی بدمینتون در سطح قهرمانی میپرداخت ، ولی بخاطر پیوستن به حرفه ی مدلینگ و فعالیت در این حوزه این کار را رها کرد و به سمت مدلهای فشن آمد. خیلی زود نیز پیشنهاد های بازی در فیلم ها را دریافت کرد و اولین بار در سال ۲۰۰۶ در نقش موضوعی در فیلم “Aishwarya” به بازی پرداخت. پادوکی بعدن بصورت دو نقش در اولین فیلم بالیوودی خود “Om Shanti Om” (2007) حضور یافت و توانست جایزه ی فیلم افیر را بخاطر اولین و بهترین بازی نقش زن بدست آورد.

پادوکی توانست بخاطر بازی در نقش های زن در فیلم های “Love Aaj Kal (2009)” و “Lafangey Parindey (2010)” نیز جایزه بازیگران زن را بدست آورد. البته باید گفت که عملکردش در “Bachna Ae Haseeno (2008)” و “Housefull (2010)” ، برایش بازتاب های منفی داشت.

فیلم سال ۲۰۱۲ ، “Cocktail ” برایش نقطه ی عطفی به حساب می آمد که باعث میشد در حرفه اش به اوج برسد. در این زمان بود که در مراسم های زیادی شرکت کرد و جایزه های زیادی را نیز بدست آورد.
او در فیلم های کمدی Yeh Jawaani Hai Deewani (2013), Chennai Express (2013 و Happy New Year (2014) به بازی پرداخت و در فیلم تاریخی و رمانتیک “Bajirao Mastani(2015)” نیز بعد از این بازی ها حضور داشت. این فیلم یکی از پرفروشترین فیلم های بالیوودی بشمار میرفت. به علاوه او در “Piku (2015)” نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی برادری

به علاوه بازیگری پاکو در صحنه ی تئاتر نیز بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۵ ژانویهٔ ۱۹۸۶ (سن ۳۴ سال)، کپنهاگ، دانمارک
قد: ۱٫۷۱ متر
پیشه: بازیگر مدل
همسر: رانویر سینگ (ازدواج ۲۰۱۸)
فیلم آینده: ’۸۳

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دپیکا پادوکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه