بیوگرافی میرندا کر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی میرندا کر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کر در سیدنی بدنیا آمد و در جنوب ولز بزرگ شد. او دختر جان کر میباشد. هم چنین یک برادر کوچتر به نام متیو نیز دارد. در مصاحبه ای ، کر گفته است که اصلیتش بیشتر اهل انگلیس است. در دوران کودکی بیشتر به موتور سواری و اسب سواری علاقه داشته است و در مزرعه ی مادرش به این کار میپرداخته است .

زندگینامه میرندا کر

بیوگرافی میرندا کر

فعالیت هنری

در سن ۱۳ سالگی ، کر توانست به مسابقات مجله ی مدلینگ دولی وارد شود و در سال ۱۹۹۷ نیز این جایزه را ببرد. قبل از تولد ۱۴ سالگیش به سیدنی رفت و عکس را در این مجله چاپ کردند. بعد از مدتی پیشنهاد کار در ” surf chain Billabong” به کر شد و او نیز راهی استرالیا گشت. کر برای برندهای Tigerlily, Roxy, Billabong Girls و One Teaspoon نیز کار کرده است.

همین نیز باعث شد که در استرالیا و آسیا بیش از پیش شهرت یابد. بعد از مدتی نیز او راهی نیویورک شد و در صاحب باورلی بالروم شد.
در نیویورک ، کر در نیویورک یک مدل چندمنظوره بود بعد نیز در سال ۲۰۰۴ نامش را در نکست مدل ثبت کرد. از آنجا ، به یکی از لیبل های بزرگ برای مدلینگ حرکتی درآمد.

در کنار کسانی مانند الکس پر بابی پات و لیزا هو کار میکرد. او هم چنین نامش برای چاپ شدن عکسش در مجله نیز ثبت شده بود. مجله هایی مانند Vogue محصول استرالیا وHarper’s Bazaar و به علاوه در تبلیغات محصولات در تلویزیون استرالیا نیز شرکت میکرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی طوفان هل عطایی
ویکتوریا سکرت

کار در ویکتوریا سکرت در سال ۲۰۰۷ برایش شروع شد. کری اولین مدل اهل استرالیا میباشد که در اینجا مشغول به کار شده است. در واقع او جایگزین گیزلی بانچمن شده است ، هم چنین اولین فرشته ی استرالیایی ویکتوریا سکرت نیز است. در کنار او کسانی مانند Alessandra Ambrosio, Karolína Kurková, Adriana Lima, Selita Ebanks, Izabel Goulart, مشغول به کار هستند.

او تا سال ۲۰۱۲ در ویکتوریا سکرت بود. با ادامه ی کارش و موفقیت هایش توانست بصورت مهمان در “How I Met Your Mother” به بازی بپردازد.
او تابحال قرار دادهای بزرگی را بسته است ، در سال ۲۰۰۸ توانسته ۳٫۵ میلیون دلار درآمد کسب کند و هم چنین در طی ۱۲ ماه در بین ۱۰ نفر برتر در دنیا قرار گیرد.

سال ۲۰۰۹ سالی بود که عکسی برهنه چسبیه به درخت را از خودش در مجله های استرالیایی پخش کرد و توانست در این سال نیز درآمدی معادل ۳ میلیون دلار کسب کند و رتبه ی ۹ در بین برترین های مدلینگ را بدست آورد.
در سال ۲۰۱۰ نیز درآمدی معادل بر ۴ میلیون دلار داشت و هم چنین عکسش در مجله ی Italian Vogue چاپ شد. در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نیز ، توانست درآمدی معادل بر ۶ میلیون دلار داشته باشد و برای Dior, Lanvin, Chanel, John Galliano, Stella McCartney, Viktor & Rolf در کنار ویکتوریا سکرت مدلینگ انجام دهد.

قرارداد با دیوید جونز

در سال ۲۰۱۳ قراردادی پنج ساله با دیوید جونز بست . در این سال اعلام شد که قرار داد ۳ ساله ی او با ویکتوریا سکرت تمدید نخواهد شد و قرار است عکسش کاور مجله های Vogue Australia و Vogue Korea شود. به نظر این سالی بود که در هیچ جایی به حرفه ی مدلینگ حرکتی نپرداخت. در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ نیز او جایگزین گیزلی باندچن برای کار در برند H&M شد و به علاوه توانست در آمدی بیش از ۱۰ میلیون دلار داشته باشد. هم چنین او در سال ۲۰۱۶ نیز توانسته ۶ میلیون دلار درآمد بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی اوجی

تاریخ تولد:

۲۰ آوریل ۱۹۸۳ (سن ۳۶ سال)، سیدنی، استرالیا
قد:

۱٫۷۵ متر
رنگ مو:

قهوه ای
رنگ چشم:

آبی
کودکان:

فلین بلوم، هارت اشپیگل
همسر:

ایوان اشپیگل (ازدواج ۲۰۱۷)، اورلاندو بلوم (ازدواج ۲۰۱۰–۲۰۱۳)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میرندا کر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه