بیوگرافی فرانسیس اوکانر

4 سال پیش
4/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی فرانسیس اوکانر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 فرانسیز اوکانر در آکسفورد شایر ، انگلیس بدنیا آمد. مادرش بیانو زن و پدرش نیز فیزیکدان هسته ای بود. خانواده اش به استرالیا سفر کردند ، در این زمان فقط دو سال سن داشت. او پنج خواهر و برادر نیز دارد. فرانس در خانواده ای کاتولیک اهل رمانیا بزرگ شد و در کالج مرسدس درس خواند. بعدن او برای درس خواندن به آکادمی هنرهای تجسمی در استرالیا رفت و در رشته ی ادبیات مشغول به تحصیل شد.

زندگینامه فرانسیس اوکانر

بیوگرافی فرانسیس اوکانر

فعالیت هنری

اوکانر اولین بار در فیلم مستقل کمدی و مورد تحسین “Love and Other Catastrophes (1996)” بازی کرد. اولین بار نیز توانست جایزه ی AACTA اوارد را برای بهترین بازیگر زن در نقش اول بدست آورد. در سال ۱۹۹۷ ، در فیلم “Kiss or Kill” نقش اصلی را برعهده داشت. در این فیلم او در مقابل کیت بلانچت بازی کرد و بعد نیز در “Thank God He Met Lizzie” حضور یافت. در سال ۱۹۹۹ ، کانر در نقش فانی پرایس در فیلم کمدی رمانتیک “Mansfield Park” حضور یافت. این فیلم نیز توانست از سوی مخاطبان بازتاب خوبی داشته باشد. بخاطر این عملکردش نیز توانست نامزدی گلدن گلاب را بدست آورد . بعدن نیز در فیلم “Madame Bovary” حضور داشت.

در سال ۲۰۰۰ ، اوکانر کارش را در هالیوود ادامه داد و توانست در فیلم “Bedazzled” حضور یابد. این فیلم در سال ۱۹۶۷ با همین نام ساخته شده بود. کانر بعد از این توانست نقش اصلی را در فیلم علمی تخیلی استیون اسپیلبرگ “A.I. Artificial Intelligence” بدست آورد. او هم چنین نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر زن نیز شده بود. در سال ۲۰۰۲ ، او در مقابل راپرت ایورت ، کالین فیرس در فیلم کمدی “The Importance of Being Earnest” حضور داشت. در سال ۲۰۰۳ ، کانر در مقابل پائول واکر در فیلم علمی تخیلی “Timeline” بازی کرده است ، این فیلم توانست فروش خیلی بالایی داشته باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی باسیل پولدوریس
سال ۲۰۰۴

در سال ۲۰۰۴ کانر در “Iron Jawed Angels” ، بعد در سال ۲۰۰۵ در “Three Dollars” و “The Hunter” ، در سال ۲۰۰۸ در “Cashmere Mafia” ، در سال ۲۰۰۹ نیز در “Blessed” ، در سال ۲۰۱۱ ، در ” Hallelujah” و در سال ۲۰۱۴ نیز در “The Missing” بازی کرد. در سال ۲۰۱۶ نیز به بازی در “The Conjuring 2” پرداخته است.

تاریخ تولد: ۱۲ ژوئن ۱۹۶۷ (سن ۵۲ سال)، وانتج، بریتانیا
همسر: جرالد لپکاوسکی (ازدواج ۲۰۱۱)
کودکان: Luka Lepkowski
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ‌ گلدن گلوب بهترین بازیگر زن مینی‌سریال یا فیلم سینمایی تولید شده برای تلویزیون، بیشتر
آموزش: آکادمی هنرهای نمایشی استرالیای غربی (۱۹۹۲)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرانسیس اوکانر
4/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه