بیوگرافی ارون داگلاس

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ارون داگلاس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ارون دوگلاس ، بازیگر کانادایی ، بیشتر بخاطر بازی در نقش گالر تیرول در فیلم علمی تخیلی “Battlestar Galactica” شناخته شده است.

زندگینامه ارون داگلاس

بیوگرافی ارون داگلاس

فعالیت هنری

ارون بعدن نیز در درام شبکه Ctv به نام “The Bridge” حضور داشته است ، این برنامه توسط CBS در کشور آمریکا نیز پخش شده بود. ارون در نقش فرانک لیو ، رئیس پلیسی که در درگیری خیابانی با مجرمین میباشد و در این زمان نیز مسائل مختلفی برایش پیش می آید بازی کرد. این شبکه سیزده قسمت را برای این برنامه در نظر گرفت که در می ۲۰۰۹ اکران شد ، اما بعد از پخش سه قسمت کنسل گشت. او در برنامه ی دیگری نیز بازی کرده است که شهرت زیادی دارد ، در این برنامه در کنار پائول کمپبل در فیلم “Killer Mountain” نیز بازی کرده است ، این فیلم در ۲۷ آگوست ۲۰۱۱ ساخته شد.

ارون متولد نیووستیمنستر ، منطقه ی حاشیه ای از ونکور ، کلمبیای بریتانیایی میباشد. پدرش نیز پروفسور و مادرش یک فیزیکدان بودند. وقتی فقط ۱۰ سال داشت به شهر اصلی عزیمت کردند. ارون در مدرسه ی پرنس چارلس دوم درس خوانده است ، در همانجا نیز به کارهای بازیگری میپرداخته است. او بازیگری را در کانادا شروع کرد. به علاوه در مرکز مشهور ویلیام دیویس کانادا به مطالعه ی هنرهای ون میپرداخته است.

بعد از اتمام برنامه ی آموزشی ارون در شرکت کانادایی اوکاناگان در کانادا مشغول به کار شد. خیلی از اولین کارهای بازیگری او در واقع نتیجه ی اجرای نقش راوی در برنامه ها بوده است. در واقع کار او خواندن دیگر قسمت دیالوگ ها برای کسانی بود که میخواستند نقش ها را بگیرند. او کارش را از جمع کردن همین قسمت های کوچک شروع کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مگی جیلنهال

تاریخ تولد
August 23, 1971
سن
۴۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ارون داگلاس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه