بیوگرافی گرت دیلاهانت

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی گرت دیلاهانت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 گرت ل دیلاهونت متولد سال ۱۹۶۴ است ، او بازیگر آمریکایی میباشد. بیشتر بخاطر بازی در نقش بارت چنس در سیتکام “Raising Hope” محصول شبکه FOX و نقش تای والکر در ۶ فسمت از “Justified,” و هم چنین ترمیناتور در “Terminator: The Sarah Connor Chronicles” ، متیو روس در “The 4400” ، جک مکالی در “Deadwood” مشهور شده است.

زندگینامه گرت دیلاهانت

بیوگرافی گرت دیلاهانت

فعالیت هنری

در دنیای فیلم نیز گرت در نقش های مکمل زیادر در فیلم های مشهور بازی کرده است : The Believer, No Country for Old Men, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, The Last House on the Left, Winter’s Bone, Looper و ۱۲ Years a Slave.
به علاوه او در “The Mindy Project” و هم چنین آمازون استادیو نیز به بازی در “Hand of God” می پرداخته است.

بعد از گذراندن چندین سال در برادوی ، دیلا به حضور در نقش های تلویزیونی و سینمایی پرداخت ، او در سریال های کوتاه زیادی محصول شبکه showtime و ABC پرداخت و هم چنین بصورت مهمان در برنامه “The X Files” و “NYPD Blue” نیز بوده است. در کنار اینها ، او به بازی در دو نقش متفاوت در سریال های Deadwood: Jack McCall در سال ۲۰۰۴ و Francis Wolcott در سال ۲۰۰۵ که هردو نیز محصول HBO می بودند پرداخت. به علاوه در “The 4400” نیز نقشی تکراری را داشته است.

در سریال “ER” نیز در نقش استیو کارتیس بازی کرده است ، بعد نیز در “John From Cincinnati” و “Life;” .
از جمله دیگر کارهای او میتوان به “Criminal Minds” ، “Burn Notic” (فصل آخر) ، The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, No Country For Old Men, The Road,[6] Winter’s Bone, The Last House On The Left, TalhotBlonde, و Raising Hope نیز پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الکسیز بلدل

تاریخ تولد: ۲۴ نوامبر ۱۹۶۴ (سن ۵۵ سال)، کاسترو ولی، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۸۶ متر
همسر: میشل هارد (ازدواج ۲۰۰۷)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ دراما دسک برای بهترین اجرای گروهی
نمایش‌های تلویزیونی: داستان زندگی هوپ، از مردگان متحرک بترسید

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گرت دیلاهانت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه