بیوگرافی جیسون بهر

4 سال پیش
بیوگرافی جیسون بهر
Rate this post

بیوگرافی جیسون بهر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جیسون بهر بصورت مهمان در برنامه های تلویزیونی زیادی به بازی پرداخته بود. در سریال “Push” حضور داشته است ، اما این برنامه مدت زیادی پخش نشد. بعدن نیز بهر نقش تکراری را در فیلم کریس ولف در سریال “Dawson’s Creek” به اجرا درآورد. درزمان ساخت “North Carolina” ، جیسون فیلم نامه ای را به نام روزول های خواند. همین نیز باعث شد که آنها بتوانند نقش اصلی را در این برنامه بدست آورند.

زندگینامه جیسون بهر

بیوگرافی جیسون بهر

فعالیت هنری

بهر و روز در حال بازی در فیلم های مستقل با نقش های متفاوت زیادی بودند : Unsu Lee’s Happily, Even After;[1] Jefery Levy’s Man of God و Rebecca Cook’s Shooting Livien از آن جمله بشمار میرند. در سال ۲۰۰۱ ، او در نقش دنیس باگیت در ” The Shipping News” حضور یافت ،در این فیلم او در کنار کوین اسپیسی ، جودی دنچ بود. هم چنین بصورت مهمان در “Buffy the Vampire Slayer” در سال ۱۹۹۸ به بازی پرداخته است و بعدن نیز در کنار بازیگر زن سارا مایکل گیلر در “The Grudge” بازی کرده است. فیلم هایی که به تازگی بازی کرده است را میتوان بازی در فیلم کره ای و فانتزی “D-War ” و “Skinwalkers” دانست.

در سال ۲۰۰۶ ، بهر برای بازی در قسمت اول از ” The Way” خود را آماده کرد ، این فیلم درمورد خانواده ای پرقدرت بود که ساکن انگلیس بودند و تجارت بزرگی را داشتند. او در نقش مایکل واردن نقش اصلی مرد حضور یافت. در این برنامه جین الکساندر نیز حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاوه یغمایی

به علاوه حضور جین کسان دیگری مانند جولیا اورموند ، پیتر استراس ، ویل پاتون و آندره مکارسی نیز بازی کرده اند. در سال ۲۰۰۶ ، CBS اعلام کرد که پخش این برنامه دیگر ممکن نیست و برای فصل بعد تمدید نخواهد شد. در سال ۲۰۰۶ ، بهر برای بازی در “Senseless” انتخاب شد. این فیلم در گلاسگو ، اسکاتلند ساخته شده است. بهر در “The Tattooist” نیز بازی کرده است .

تاریخ تولد: ۳۰ دسامبر ۱۹۷۳ (سن ۴۶ سال)، مینیاپولیس، مینه‌سوتا، آمریکا
همسر: کی‌دی استریکلند (ازدواج ۲۰۰۶)
آموزش: Richfield Public Schools
کودکان: اتیکیس بهر
والدین: پاتریسیا اَن اشتاینر، دیوید بهر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیسون بهر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه