بیوگرافی کایلی جنر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کایلی جنر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کیلا جنر در لس آنجلس بدنیا آمده ، او دختر کوچک برنده ی المپیک ۱۹۷۶ کیاتلین جنر و کریس جنر است. او یک خواهر بزرگ تر به نام کندال نیز دارد. او هم چنین برادر و خواهر هایی ناتنی نیز دارد ، راب ، کورستی ، کیم و کلویی کارداشین. البته برادر های ناتنی دیگری نیز دارد.

زندگینامه کایلی جنر

بیوگرافی کایلی جنر

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۷ ، جنر در کنار خانواده اش در برنامه های تلویزیونی زیادی حضور یافت “Keeping Up with the Kardashians” یکی از این برنامه ها بود ، این سریال یکی از موفقیت های شبکه ها بشمار میرفت و باعث ساخته شدن Kourtney and Kim Take Miami, Khloé & Lamar, Kourtney and Kim Take New York و Kourtney and Khloé Take The Hamptons شد. البته در این برنامه ها جنر بصورت چندگانه و مهمان حضور می یافت. بخاطر این موفقیت ها این خانواده در سال ۲۰۱۵ قرار داد خود را با شبکه E! تمدید کردند.

برند شخصی

جنر از سمت دو برند یکی ” Nicole” که محصول لهستان است و نام برندش نیز ” Spar-kylie” و هم چنین ” S-kylie” پشتیابانی میشود. آنها توانسته اند نفری ۱۰۰ هزار دلار درآمد در سال ۲۰۱۳ کسب کنند. در ۱۵ نوامبر ، ۲۰۱۳ ، خواهران جنر اعلام کردند که برند خود به نام ” The Kendall & Kylie” را پخش خواهند کرد و در فوریه نیز این کار را کردند. تابحال نیز به پخش کلکسیون های مختلفی پرداخته اند. از جمله جواهر آلاتی مانند ” Kendall & Kylie” .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جودی مری کامر

در سال ۲۰۱۴ ، کیلی و کندال شروع به پخش کفش و کیف دستی هایی به نام استیو مادن یا مادن گرل ( دختران مادن) کردند. در سال ۲۰۱۵ ، به پخش خط لباس خود کندال + کیلی پرداختند و در فشن بریتانیا بهترین شدند. در ۱۸ آگوست ، ۲۰۱۵ ، جنر اعلام کرد که سایت اختصاصی خود را راه اندازی کرده است. در سال ۲۰۱۶ ، نیز فیلمی در هتل در کالیفرنیا از او پخش شد. در این برنامه جاسمین سانرس نیز حضور داشت.

جنر در کنار کندال در برنامه های تلویزیونی زیادی بازی کرده است از جمله “Glee: The 3D Concert Movie” و هم چنین در ۶ آگوست ۲۰۱۱ . او هم چنین در “The Vow” نیز بوده است و با بازیگران “The Hunger Game” مصاحبه داشته است.

تاریخ تولد: ۱۰ اوت ۱۹۹۷ (سن ۲۲ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۶۸ متر
نام اصلی: کایلی کریستین جنر
حرفه(ها): شخصیت تلویزیونی، شخص طراز اول جامعه، مانکن
کودکان: استورمی وبستر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کایلی جنر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه