بیوگرافی الساندرا آمبروزیو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی الساندرا آمبروزیو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 امبروسیو در برزیل در سال ۱۹۸۱ بدنیا آمد. خانواده اش اها ایتالیا ، هلند و برزیل میباشد. وقتی ۱۲ سال داشت و ۱۴ سال اولین بار توانست بین ۲۰ نفری باشد که به رقابت “Elite Model Look national” در برزیل راه پیدا میکنند. امبر در سال ۲۰۰۶ ، در برنامه تایرا بانکز حضور یافت و اعلام کرد که یکبار برای همیشه عمل زیبایی پلاستیک انجام داده است و دیگر هیچ گاه به این کار بد نخواهد پرداخت.

زندگینامه الساندرا آمبروزیو

بیوگرافی الساندرا آمبروزیو

فعالیت هنری

در سن ۱۲ سالگی به کلاس های مدلینگ میرفت و در سن ۱۵ سالگی نیز برای دیلسون استین به مدلینگ میپرداخت. اولین کار حرفه ای مدلینگ و بیاد ماندنی امبرو این بود که عکس را کاور مجله برزیلی الی کرده بود. امبرو تابحال در برنامه های تبلیغاتی مثل : Gucci, Dolce & Gabbana, Calvin Klein, Oscar de la Renta, Christian Dior, Escada, Fendi, Giorgio Armani, Guess, Emporio Armani, Moschino, Gap, Hugo Boss, Ralph Lauren, Saks Fifth Avenue, Macy’s, Revlon, و Pirelli Calendar بوده است. تابحال امبرو عکسش در به عنوان کاور در مجله های بین المللی زیادی مانند: Cosmopolitan, Elle, GQ, Harper’s Bazaar, Marie Claire, Ocean Drive, Vogue بوده است.

در سال ۲۰۰۴ ، امبرو خط خود را به نام ” Alessandra Ambrosio by Sais” تصمیمی از سوی روزا چا پخش کرده است. همین نیز توانست در ماه اول ۱۰۰۰۰ واحد را در فروشگاه ها بفروشد. امبرو هم چنین یکی از چهره های شرکت انگلیسی “Next” نیز بود و در همان ۱۲ سالگی نیز در این رقابت ها شرکت میکرد. در جولای ۲۰۰۹ عکسش کاور مجله ی ماری کلر بود و امبرو در توانست در فیلم “Brüno” در سال ۲۰۰۹ بازی کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابراهیم حامدی (ابی)

تبلیغات Colcci را نیز امبرو انجام میداده است . او از لیست فوربز توانسته در جهان رتبه ی ۵ را در دنیا کسب کند. در طی سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ نیز ۵ میلیون دلار بدست آورده است. در اکتبر ۲۰۱۱ ، بلاگر وگ بود. در آگوست سال ۲۰۱۲ نیز ، در المپیک لندن حضور یافت. در سال ۲۰۱۴ ، توانست فشن خودش را به نام Ále پخش کند. با شروع سال ۲۰۰۶ برای کار در ویکتوریا سکرت انتخاب شد . البته در سال ۲۰۰۵ نیز برای ویکتوریا سکرت بصورت مدل حرکتی کار میکرد.

افتخارات

آمبروزیو سفیر سازمان ملی ناسودبر فلج چندگانه آمریکا است.
وی از طرف وبسایت اسک‌مِن‌دات‌کام رتبه دوم “۹۹ زن خواستنی سال ۲۰۰۸” را بدست آورده است.
الساندرا آمبرسیو به عنوان یکی از زیبا ترین زنان جهان در لیست جهانی BWC ثبت شده است.
چهارمین زن زیبای سال ۲۰۱۰ به انتخاب سایت Askman
در سال ۲۰۱۲، مجله فوربز آمبروزیو را ششمین پر درآمدترین مدل معرفی کرد و اعلام کرد که وی تنها در یک سال ۶٫۶ میلیون دلار درآمد داشته‌است.

تاریخ تولد: ۱۱ آوریل ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، Erechim، ریو گرانده جنوبی، برزیل
قد: ۱٫۷۶ متر
شریک: ;(۲۰۱۸–۲۰۰۵) جیمی مازور
رنگ مو: Brown
رنگ چشم: blue and Brown

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الساندرا آمبروزیو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه