بیوگرافی لیلی دونالدسون

4 سال پیش
بیوگرافی لیلی دونالدسون
Rate this post

بیوگرافی لیلی دونالدسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیلی دونالدسون در لندن بدنیا آمد و در مدرسه ی کامدن ( مدرسه ای دخترانه) فارغ التحصیل شد ، او در کنار خانواده اش در شهر کنتیش زندگی میکرد. یک خواهر جوانتر نیز به نام اورلیا دارد. در سال ۲۰۰۳ در سن ۱۳ سالگی زمانی که در کامدن مشغول به خرید بود توسط انجمن مدلینگ انتخاب شد و در سال ۲۰۰۴ ، اولین بار در برنامه ” walking shows” برای طراحانی مثل Chanel, Louis Vuitton, Moschino, Missoni و Jill Sander به کار پرداخته است.

زندگینامه لیلی دونالدسون

بیوگرافی لیلی دونالدسون

فعالیت هنری

دونالد برای کمپین بزرگ خانه های فشن کاری بیاد ماندنی انجام داد ، برای : Burberry, Gucci, Fendi, Lanvin, Calvin Klein, Dior, Jil Sander, Dolce & Gabbana, Balenciaga, Roberto Cavalli, Hugo Boss, Alexander McQueen, Max Mara, Shiatzy Chen, H&M, Topshop, Aldo, Kenzo, Anna Sui و Gap.

در سال ۲۰۰۷ ، او موضوع مجله ی ووگ بود ، برای کاور مانند مدلهایی به نام Doutzen Kroes, Caroline Trentini, Raquel Zimmermann, Sasha Pivovarova, Agyness Deyn, Coco Rocha, Hilary Rhoda, Chanel Iman و Jessica Stam در نقش “بزرگترین مدلهای جهان” به کار پرداخته است. بعدن نیز در همان سال ، موضوع مجله ی ووگ انگلیس بود. او هم چنین به اسم ” Head Girl” نیز نام گذاری شده بود. در واقع این بخاطر این بود که برای فصل های بعد لیلی قرار بود انتخاب شود.

لیلی در ۲۸ کاور مجله بین المللی Vogue تابحال حضور داشته است. در این بین این کاور ها شامل کشورهای : انگلیس ، آمریکا ، ایتالیا ، چین ، استرالیا ، ژاپن ، ترکیه ، تایوان ، کره ، روسیه میباشد. در سال ۲۰۱۰ ، توانست برای اولین بار در ویکتوریا سکرت به عنوان مدل حرکتی کار کند ، هم چنین در طی سالهای ۲۰۱۱ ، ۲۰۱۲ ، ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ نیز در این برنامه حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رالف فینس

لی لی چهرهٔ مارک مشهور انگلیسی بوربری است.

او همراه با دیگر سوپر مدل‌های هم دوره‌اش بر جلد نسخه امریکایی مجله ووگ تصویر شده‌است و همچنین در مد لقب (Head Girl) دارد.

دونالدسون از مدل‌های معروف به فرشته‌است که برای لاین ویکتوریاز سیکرت نمایش می‌دهد. همچنین مانند هثر مارکس و جسیکا استم از صورت عروسکی‌های دوران خویش است. حتی مانکن عروسکی لی‌لی ساخته شده‌است و در ویترین‌ها با بینی مجسمه‌ایش چهره‌نمایی می‌کند.

زندگی شخصی

لی‌لی دوست صمیمی جما وارد استرالیایی و ایرینا لازارینو است.

تاریخ تولد: ۲۷ ژانویهٔ ۱۹۸۷ (سن ۳۳ سال)، همرسمیت، لندن، بریتانیا
قد: (۵ ft 9 1⁄۲ in) 1.77 متر
آموزش: Camden School for Girls
نمایندگی: IMG Models
والدین: تیفنی جسی، مسیو دونالدسون
خواهر و برادر: اوریلیا دونالدسون

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیلی دونالدسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه