بیوگرافی امبر تمبلین

4 سال پیش
بیوگرافی امبر تمبلین
Rate this post

بیوگرافی امبر تمبلین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آمبر تامبلین اولین بار در نقش امیلی در تلویزیون در اپرای “General Hospital” بازی کرد. این نقش را او به مدت شش سال ( از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۱ ) ایفا کرد. او هم چنین در اورگرین نیز نقش نمایی کرده است. در واقع این برنامه قسمت اول از سریال “Twilight Zone” بوده است در سال ۲۰۰۲ ، آمبر ، بعدن بیشتر بخاطر بازی در نقش جوئان گیرادی ، دختر نوجوانی که از سوی خدا مورد موهبت قرار میگیرد در سریال شبکه CBS به نام “Joan of Arcadia” حضور داشت. در این سریال پدر آمبر نیز چندین بار در نقش روح القدوس و نماینده ی خدا به بازی پرداخت .

زندگینامه امبر تمبلین

بیوگرافی امبر تمبلین

فعالیت هنری

بعد از این برنامه آمبر در “Buffy the Vampire Slayer” و بعد نیز در Boston Public, CSI: Miami حضور داشت . بعد از این بازی ها او به بازی در برنامه “Punk’d” پرداخته است. در سال ۲۰۰۷ ، آمبر در فیلم کمدی “Babylon Fields” فیلمی آخرالزمانی که در باره ی مردگان میباشد حضور یافت.

در سال ۲۰۰۹ ، آمبرا در “The Unusuals” در نقش بازرس کیسی شریگر ، فیلمی بیاد ماندنی حضور داشت. بعد از پخش یک فصل نیز این برنامه کنسل شد. بعد از این برنامه تامب در “The Increasingly Poor Decisions of Todd Margaret” به نقش نمایی پرداخت. او در سریال “House” و “Two and a Half Men” نیز حضور داشته است.

سایر آثار

در سال ۱۹۹۵ او به بازی در “Live Nude Girls” پرداخته است و بعد نیز نقش اصلی را در “The Sisterhood of the Traveling Pants” (2005) برعهده داشت. او به بازی در کنار کسانی مانند الکسیز بلیدل ، آمریکا فیراری پرداخته است. در سال ۲۰۰۸ ، او به بازی در ” The Sisterhood of the Traveling Pants 2″ نیز پرداخته است. در سال ۲۰۰۲ ، او در “The Ring” بازی کرده است. بعد از آن نیز در فیلم “The Grudge 2” ، ساخته شده از “The Grudge” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۰ ، توانست جایزه ی “Locarno International Film Festival” را برای عملکردش در “Stephanie Daley” برود. بخاطر بازی در این فیلم هم چنین توانسته جایزه “۲۰۰۶ Sundance Film Festival” را نیز بدست آورد. در سال ۲۰۰۸ ، او در “Blackout” نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میشا کالینز

در سال ۲۰۰۸ ، او در فیلم ” The Russell Girl” حضور داشته است. در سال ۲۰۰۹ ، نیز در “Spring Breakdown” در کنار امی پویهلر ، راشل دراچ و پارکر پوسی نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۱۰ ، در فیلم “Main Street” و بعد از آن در “۱۲۷ Hours” حضور یافت.

تاریخ تولد: ۱۴ مهٔ ۱۹۸۳ (سن ۳۶ سال)، سنتا مونیکا، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۷ متر
همسر: دیوید کراس (ازدواج ۲۰۱۲)
کودکان: مارلو آلیس کراس
کتاب‌ها: Era of Ignition: Coming of Age in a Time of Rage and Revolution

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امبر تمبلین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه