بیوگرافی الکسیز بلدل

4 سال پیش
بیوگرافی الکسیز بلدل
Rate this post

بیوگرافی الکسیز بلدل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 الکسیز بلیدل اولین بار در مقابل لارن گراهام در برنامه کمدی “Gilmore Girls” حضور داشت. این برنامه از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ در ۷ فصل پخش شد. در نقش گلیمور در این برنامه حضور داشت.

زندگینامه الکسیز بلدل

بیوگرافی الکسیز بلدل

فعالیت هنری

به علاوه در نقش راری دانش آموز مدرسه در کالج یل نیز بوده است. در سال ۲۰۰۲ نیز در مقابل جاناتان جکسون در برنامه فانتزی “Tuck Everlasting” حضور داشته است ، این برنامه براساس رمانی به همین نام است که محصول سال ۱۹۷۵ میباشد. قبل از کارش در فیلم ، در سال ۱۹۹۸ ، او در درام “Rushmore” حضور داشت. در سال ۲۰۰۵ نیز ، در درام “The Sisterhood of the Traveling Pants” حضور داشته است. . این برنامه نیز براساس رمانی به همین نام میباشد. در سال ۲۰۰۵ ، بلیدل در فیلم جنایی “Sin City” حضور داشت ، در این فیلم او در نقش دختری که اسلحه بدست است و شهر را بهم میریزد حضور داشت.

در سال ۲۰۰۶ ، الکس در مقابل جای باروچل در فیلم کمدی و رمانتیک “I’m Reed Fish” حضور داشت. نقش لنا کالیگاریس را در “The Sisterhood of the Traveling Pants 2” نیز بازی کرده است. این برنامه در سال ۲۰۰۸ پخش شد. در این سال به بازی در برنامه کمدی “Post Grad” نیز پرداخت ، این برنامه در ۲۱ آگوست ، ۲۰۰۹ اکران شد.

آثار مهم

الکسیز در مقابل اسکات پورتر در فیلم کمدی “The Good Guy” نیز حضور داشته است ، این فیلم برنده جایزه ی “Tribeca Film Festival” در آپریل ۲۰۰۹ شد. این فیلم درباره ی سرمایه گذاران وال استریت میباشد ، که بعد از کم به یکی از همکاران خود دنیل زندگیشان دچار دگرگونی میشود. در سال ۲۰۰۹ ، بلیدل در درام “ER” حضور داشت. در نقش دکتر وایز ، اینترن جدید بیمارستان . در سال ۲۰۰۹ ، بلیدل به حرفه ی مدلینگ روی آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد جم

الکسیز در مقابل جیمز مکاوی و رابین رایت در فیلم تاریخی “The Conspirator” به کارگردانی رابرت ردفورد نیز بازی کرده است. او در نقش دوست دختر مکاوی ، وکیلی که در حال دفاع از ماری ساروت است میباشد. در سال ۲۰۱۱ ، او در آمریکا توانست جایزه ی “Toronto International Film Festival” را بدست آورد. در سال ۲۰۱۰ نیز بلیدل در نقش موضوعی در “The Kate Logan Affair” حضور داشت.
در سال ۲۰۱۶ ، نت فلیکس اعلام کرد که الکسیز در این شبکه قرار است فعالیت کند.

تاریخ تولد: ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، هیوستون، تگزاس، آمریکا
قد: ۱٫۷ متر
فرزندان: ۱
همسر: وینسنت کارتیسر (ازدواج ۲۰۱۴)
والدین: ننت بلدل، مارتین بلدل

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الکسیز بلدل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه