بیوگرافی کریستال رید

4 سال پیش
4.8/5 - (38 امتیاز)

بیوگرافی کریستال رید به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریستال رد در ۶ فوریه ، ۱۹۸۵ بدنیا آمد. او بازیگر آمریکایی است ، بیشتر بخاطر نقشش الیسون آرگنت در “Teen Wolf” در سال ۲۰۱۱ محصول شبکه MTV شناخته شده است. او هم چنین در سال ۲۰۱۳ در فیلم “Crush” نیز بازی کرده است.

زندگینامه کریستال رید

بیوگرافی کریستال رید

فعالیت هنری

کریستال رد در دیترویت ، میشیگان بدنیا آمد و در روزویلی میشیگان نیز بزرگ شد. در دبیرستان رزویلی در سال ۲۰۰۳ ، نیز دیپلم گرفت. او یک برادر بزرگتر به نام کوری دارد. کریس در خانواده ای کاتولیک بدنیا آمد ، در این زمان به کلیسا میرفت و در همان جا نیز بزرگ شد. رد به مطالعه ی رقص در سن خیلی پایین پرداخته است و در مدرسه نیز کاپیتان رقص بوده است. در زمان زندگی اش در دیترویت ، یکی از اعضای فعال جامعه ی تئاتر بود و در برنامه های موسیقی Annie, Fiddler on the Roof و Grease حضور داشته است.

رد در دانشگاه ویان استیت درس میخوانده و در برنامه ی هنرهای زیبای فارغ التحصیلان نیز عضو بوده است. او به شیکاگو رفت و در محصولات محلی زیادی حضور یافت. در دسامبر ۲۰۰۸ ، به هالیوود سفر کرد تا به بازی در سینما بپردازد.
در سال ۲۰۱۰ ، بصورت مهمان در CSI: Crime Scene Investigation, CSI: NY, Rizzoli & Isles و The Hard Times of RJ Berger بازی کرده است.

Teen Wolf

از سال ۲۰۱۱ ، در نقش الیسون آرگنت ، نقش اصلی زن در سریال “Teen Wolf” بود. قبل از شروع فصل ۳B این سریال ، رد تصمیم گرفت که از این برنامه جدا شود ، کار دیگری را انجام دهد و به خلاقیت در محیط فیلم بیشتر بپردازد. او به تهیه کننده ی اجرایی این برنامه جف دیوس که این تصمیم را حمایت میکرد نزدیک شد. رد این برنامه را در سال ۲۰۱۴ ترک کرد و در طول برنامه کشته شد. در سال ۲۰۱۶ ، در نقش ” Marie-Jeanne Valet” در قسمت ” The Maid of Gévaudan” از همین سریال به بازی پرداخت.
رد در فیلم “Skyline” در مقابل دونالد فیسون و اریک بالفور و “Crazy, Stupid, Love نیز در کنار اما استون بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی افشین
زندگی شخصی

رد با دارن مکمالن تا اواخر ۲۰۱۳ در ارتباط بوده است. قبل از او نیز با دنیل شارمن بوده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستال رید
4.8/5 - (38 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه