بیوگرافی اسکاتی تامپسون

4 سال پیش
بیوگرافی اسکاتی تامپسون
Rate this post

بیوگرافی اسکاتی تامپسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سوزان اسکات تامسون بازیگر آمریکایی فیلم ، سریال ، تلویزیون و تئاتر میباشد.

زندگینامه اسکاتی تامپسون

بیوگرافی اسکاتی تامپسون

فعالیت هنری

تامسون در ویرجینا بدنیا آمد و در مدرسه ی کولیگیات درس خوانده است. از زمانی که خیلی کوچک بود ، به یادگیری جز و بالت و رقص نوین پرداخت. او برای مدت زیادی در کنار ریچموند بالت میرقصید ، یک سال طول کشید تا بتواند مدرکش را از این دانشگاه بگیرد و مشغول به کار شود. بعد از این نیز برای بدست آوردن مدرک در رشته ی ادبیات به دانشگاه هاروارد رفت. تامسون رقص را در شرکت بالت هاروارد شروع کرد و در محصولات تئاتری زیادی به کار مشغول بود. در سال ۲۰۰۳ ، یکی از مدیران “Hasty Pudding Theatricals” بود. هم چنین در این زمان برای “Let’s Go Travel Guides,” نیز کار میکرد و بعد از آن نیز یکی از دست اندر کاران کتاب ” Let’s Go: Vietnam” بود. تامسون در سال ۲۰۰۵ ، در رشته هنر و هم چنین زبان فرانسوی به کار مشغول شد.

بعد از اینکه بلاخره توانست موفق شود مدرکش را بگیرد. اولین بار در سال ۲۰۰۶ در فیلم “Brotherhood” به بازی پرداخت ، در این فیلم در مقابل جیسون اساک بازی کرد. بعد از این نیز بصورت مهمان در برنامه های زیادی در تلویزیون حضور داشت. در برنامه “NCIS (2006–۲۰۰۷)” حضور داشت که محصول شبکه CBS بود. در این برنامه در نقش دکتر بینویت دوست دختر تونی دینوزو ( نقشی که توسط مایکل ویترلی به اجرا در آمده بود) و هم چنین در نقش دختر رنی بینویت ( آرماند اسانت بازیگر این نقش بود). او بصورت مرتب در فصل ۴ حضور داشت و بعد نیز در فصل ۵ این برنامه را ترک کرد ( بعدن نیز در فصل های دیگر و قسمت “Internal Affairs” حضور یافت).

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احمد ابراهیمی
آثار مستقل

بعد از این نیز در سال ۲۰۰۸ در فیلم مستقل ” Po.rn.star” حضور یافت ، در این برنامه کسان دیگری چون متیو گری از “Criminal Minds” نیز بازی کرده اند. بعد از این نیز بصورت مهمان در Shark (2007), CSI: NY (2007) و Eli Stone (2008) حضور یافته است.
در سال ۲۰۰۸ ، تامسون تامسون در Counting Crows single You Can’t Count on Me حضور یافت. او هم چنین در برنامه پیشتازان فضا اثر جی جی ابرام نیز نقش کوچکی داشته است. در سال ۲۰۱۰ ، تامسون یکی از بازیگران “Skyline” بود. بعد از این نیز در موزیک ویدئوی “What Do You Got?” حضور داشت.

تاریخ تولد: ۹ نوامبر ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، ریچموند، ویرجینیا، آمریکا
ملیت: آمریکایی
قد: ۱٫۷ متر
والدین: جوسیف تامسن
آموزش: دانشگاه هاروارد (۲۰۰۱–۲۰۰۵)، Collegiate School (۲۰۰۰)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اسکاتی تامپسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه