بیوگرافی اریک بالفور

4 سال پیش
بیوگرافی اریک بالفور
Rate this post

بیوگرافی اریک بالفور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اریک بالفور بازیگر و خواننده ی آمریکایی است. او متولد ۲۴ آپریل ، ۱۹۷۷ در لس آنجلس کالیفرنیا میباشد ، در سریال های ۲۴ و Haven حضور یافته است.

زندگینامه اریک بالفور

بیوگرافی اریک بالفور

فعالیت هنری

بالفور در برنامه ی کودکانه ی “Kids Incorporated” برای فصل اول در سال ۱۹۹۱ حضور یافته است. در اوایل دهه ۹۰ ، نقش های مختلف کوچکی را در سریال های تلویزیونی Dr. Quinn, Medicine Woman, Arresting Behavior, Boy Meets World و Step by Step داشته است. در سال ۱۹۹۷ ، او در قسمت اول از “Buffy the Vampire Slayer” ، در نقش جسی مکنالی اولین قربانی حضور داشته است.

او در سریال “Veritas: The Quest” اثر شبکه ABC که بصورت سه برنامه ی زنده ی کوتاه پخش میشد نیز بصورت مرتب بازی کرده است. در سال ۲۰۰۳ این برنامه کنسل شد ، در سال ۲۰۰۴ نیز برنامه “Hawaii” اثر شبکه NBC نیز بعد از پخش ۷ قسمت کنسل شد. “Sex, Love & Secrets” نیز برنامه ی دیگری بود که بالفور در آن بازی کرد ولی این برنامه نیز بعد از ۴ قسمت به اتمام رسید. در سال ۲۰۰۵ ، بالفور در برنامه ی کانادایی و جنسی “Lie with Me” در مقابل لارن لی اسمیت بازی کرد. در مارس ۲۰۰۶ ، بالفور در نقش بریان در برنامه جنایی و درام “Conviction” که فقط یک فصل آن پخش شد حضور یافت.

بعد از این نیز او بصورت بازیگر مهمان در برنامه “Dawson’s Creek,” حضور داشت. در این برنامه در ۹ قسمت از فصل اول حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مریم روح‌پرور
سایر آثار

درسال ۲۰۰۳ ، او در باز ساخت “The Texas Chainsaw Massacre” در مقابل جسیکا بل و بعد نیز در نقش های کوچکی در قسمت های زیادی از The O.C ، در نقش ادی ، و “Six Feet Under” ، او در نقش کلیر فیشر در این برنامه حضور داشت.
بالفور نیز در ۷ قسمت از ۲۴ ، در نقش تکنسین کامپیتر حضور داشت ، در سال ۲۰۰۱ . ۵ سال بعد ، بالفور بار دیگر در این سریال حضور یافت و بعد از مدتی نیز به خواست خود این برنامه را ترک گفت. او در فصل ۶ بود که به برنامه بازگشت. Life on Mars برنامه ی بعدی بود که بالفور در آن در نقش ادی حضور یافت.

او در “The Beautiful Life” و بعد نیز در سال ۲۰۱۰ ، در “Skyline” حضور داشته است.

بالفور در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. مادر او شارون بالفور مشاور ازدواج و پدرش دیوید بالفور کایروپرکتیک است.او یک خواهر کوچک‌تر به نام توری دارد.

تاریخ تولد: ۲۴ آوریل ۱۹۷۷ (سن ۴۲ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۸۸ متر
همسر: ارین چایامولن (ازدواج ۲۰۱۵)
کودکان: اولیور لیون بالفور
آموزش: Burbank High School، John Burroughs High School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اریک بالفور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه