بیوگرافی دبورا آن ول

4 سال پیش
بیوگرافی دبورا آن ول
Rate this post

بیوگرافی دبورا آن ول به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دیبوراه انول کار بازیگری را با بازی نقش مهمان در سریالهای تلویزیونی مانند : Life (2007), ER (2008), CSI: Crime Scene Investigation (2008), My Name Is Earl (2008) و The Mentalist (2008) بازی کرده است ، به علاوه او در فیلم وسترنی “Aces ‘N’ Eights (2008)” نیز حضور داشته است.

زندگینامه دبورا آن ول

بیوگرافی دبورا آن ول

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۸ ، ول نقش بیل کامپتون در “vampire progeny” را عهده دار بوده است ، در شبکه HBO در برنامه فانتزی “True Blood”. به علاوه باید گفت که در فصل اول این برنامه او نقش خود را بصورت تکراری بازی میکرد ولی در فصل دوم یکی از بازیگران اصلی شد. در سال ۲۰۰۹ ، توانست جایزه ی سیتلایت اوارد را بخاطر بهترین تیم بازیگران بدست آورد. ول نقش جسیکا را در پایان تا سال ۲۰۱۴ به اجرا درآورده است. در سال ۲۰۰۹ ، توانست بصورت مهمان در “Law & Order: Special Victims Unit” نیز حضور یابد.

در سال ۲۰۱۰ ، ول اولین بار در فیلم ترسناک و روانی “Mother’s Day” به کارگردانی “Darren Lynn Bousman” بازی کرد. در سال ۲۰۱۱ نیز ، او در برنامه ی فراطبیعی “Little Murder” بازی کرد. بعد از این بازی در درام ورزشی “Seven Days in Utopia,” حضور یافت ، و بعد نیز در فیلم اکشن “Catch .44”. به علاوه ی بازی در نقش های هیجانی در فیلم کمدی “Someday This Pain Will Be Useful to You.” نیز بازی کرد. همان سال ، در برنامه رمانتیک و کمدی “Ruby Sparks” حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روژان آریامنش
سال ۲۰۱۳

در سال ۲۰۱۳ ، در “Wallis Annenberg Center for the Performing Arts” نقش “Parfumerie,” را در کنار ادی توماس و ریچارد اسکیف بازی کرد. همان سال برای بازی در درام “The Automatic Hate.” به تیم بازیگران این فیلم پیوست.
در سال ۲۰۱۵ ، در فیلم رمانتیک و مستقل “Forever” در مقابل لاک گرامز بازیگر سریالی که او را مشهور کرد حضور یافت. در سال ۲۰۱۵ ، نیز در سریال “Daredevil” برای شبکه نت فلیکس حضور داشته است. قرار است در برنامه “The Defenders” نیز بازی کند.

تاریخ تولد: ۷ فوریهٔ ۱۹۸۵ (سن ۳۴ سال)، بروکلین، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۷۸ متر
همسر: ای. جِی. اسکات (ازدواج ۲۰۱۸)
والدین: کتی ول
آموزش: دانشگاه یو اس سی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دبورا آن ول
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه