بیوگرافی لورن لی اسمیت

4 سال پیش
4.8/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی لورن لی اسمیت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لارن لی اسمیت در سن ۱۹ سالگی اولین بار در بازساخت فیلم “Get Carter” حضور یافت. اسمیت هم چنین یکی از بازیگران “Christy: The Movie” نیز بود و بعد نیز در مینی سریال “Christy, Choices of the Heart” بازی کرده است. بعد از این او در برنامه “Mutant X” که در نقش اما دیلارو بود حضور یافت.

زندگینامه لورن لی اسمیت

بیوگرافی لورن لی اسمیت

فعالیت هنری

لارن هم چنین بصورت مهمان در قسمتهایی از The Dead Zone, The Twilight Zone, و Blade: The Series نیز حضور داشته است. اسمیت نقشی تکراری را در “The L Word” نیز به اجرا درآورده است. در سال ۲۰۰۵ ، اسمیت در فیلم “Lie with Me” در نقش لیالا حضور یافت. در همان سال نیز برای بازی در “The Last Kiss.” انتخاب شد.

در سال ۲۰۰۶ ، در درام کانادایی “Intelligence” و سال بعد نیز در مینی سریال شبکه CBS به نام “Dragon Boys” حضور یافته بود. به علاوه در همین سال در “Pathology(2008) ” و بعد از آن “Helen” که در سال ۲۰۰۹ اکران شد بازی کرده است.
در سال ۲۰۰۸ ، اسمیت در فصل ۹ از سریال شبکه CBS به نام “CSI: Crime Scene Investigation” در نقش رایلی ادامز حضور یافت.

بعد از مدتی برنامه را ترک کرد و البته برای فصل ۱۰ به این برنامه بازگشت.

سال ۲۰۰۹

در سال ۲۰۰۹ ، اسمیت توانست در برنامه ” Hindenburg ” تهیه شده ی تلویزیون آلمان در نقش اصلی حضور یابد. این برنامه تا سال ۲۰۱۱ بروی پرده نرفت . در سال ۲۰۱۰ ، اسمیت به کانادا بازگشت و به بازیگران سریال “The Listener” ملحق شد. از فصل دوم در این برنامه حضور یافت. در سال ۲۰۱۲ ، برای بازی در درام کمدی و ساخته شده ی کانادا به نام “Cinemanovels” در کنار جنیفر بیلز حضور یافت. اسمیت هم چنین در سال ۲۰۱۰ در فیلم ” A Night for Dying Tigers” نیز بازی کرده است.
در سال ۲۰۱۴ ، اسمیت در نقش سامانتا یکی از کارکنان دولت در مینی سریال علمی تخیلی “Ascension” حضور داشت. در سال ۲۰۱۵ ، او برای بازی در سریال درام “This Life” در نقش مگی خواهر نقش اصلی آماده شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فریدریش ویلهِلم نیچه

تاریخ تولد: ۱۹ ژوئن ۱۹۸۰ (سن ۳۹ سال)، ونکوور، کانادا
قد: ۱٫۷۸ متر
همسر: اریک لی استاینگروور (ازدواج ۲۰۰۹)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ سینمایی کانادا برای بهترین اجرای بازیگر زن نقش مکمل در برنامه یا مجموعۀ تلویزیونی درام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لورن لی اسمیت
4.8/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه