بیوگرافی سیسیلی تایسون

4 سال پیش
4.8/5 - (100 امتیاز)

بیوگرافی سیسیلی تایسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سیسیلی تایسون متولد ۱۹۲۴ نیویورک میباشد. بخاطر اینکه همیشه دوست داشت حریم خصوصی اش را رعایت کند هیچ کس متوجه ارتباطش با دیگران نشد. او در نیویورک بزرگ شده است ، در سن ۱۸ سالگی ، از کار تایپ کردن دست کشید و به حرفه ی مدلینگ رفت. بعد از مدتی نیز به شغل بازیگری پرداخت. در ابتدا در نقش مادر به بازیگری پرداخت. او موفقیت زیادی را با حضور در فیلم ها و تلویزیون بدست آورده است.

زندگینامه سیسیلی تایسون

بیوگرافی سیسیلی تایسون

فعالیت هنری

سیسیلی نامزدی آکادمی اوارد را نیز در سال ۱۹۷۲ برای بازی در Sounder بدست آورده است. هم چنین نقش های بیادماندنی را نیز در تلویزیون بازی کرده است. در فیلم ” Roots” و ” Miss Jane Pittman” حضور داشته است. این نقش توانست برایش امی اوارد را در سال ۱۹۷۴ بدست آورد. در سال ۱۹۸۳ او به برادوی رفت ، در آنجا توانست نقش اصلی را در ” The Corn Is Green” بدست آورد. این فیلم در مرکز شهر ولش ساخته شده بود.

گرچه حرفه ی تامسون به چشم آمده بود ولی او برای پیدا کردن یک نقش مشکلات زیادی داشت . او از بازی در نقش های ” Blaxploitation” امتنا میکرد ، حتی در فیلم هایی که بصورت چک پولش را میدادند نیز بازی نمیکرد. بخاطر همین پیدا کردن نقش برایش سخت بود. همانطور که در سال ۱۹۸۳ خودش نیز گفته است ، فقط در صلح با دیگران به سرمیبردم ، در کل علاقه ای به این ندارم که به اهدافی این چنینی فکر کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلیشیا ویکاندر

تازگی ها ، تایسون در فیلم ” The Help (2011)” بازی کرده است و هم چنین در فیلم های زیادی از تیلر پری نیز بوده است و بعد از گذشت ۳۰ سال غیبت ازبرادوی ، با حضور در “The Trip to Bountifu” به برادوی بازگشت. بعد از مدتی او برای اینکه نقش خود را بهتر درک کند به تگزاس سفر کرد. در سال ۲۰۱۳ سیسیلی توانست تونی اوارد رابدست آورد.

تاریخ تولد: ۱۹ دسامبر ۱۹۲۴ (سن ۹۵ سال)، هارلم، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
همسر: مایلز دیویس (ازدواج ۱۹۸۱–۱۹۸۸)
جوایز: جایزهٔ مرکز کندی، نشان افتخار آزادی رئیس‌جمهوری
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن
خواهر و برادر: ایساک تایسون، ساندرا تایسون

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سیسیلی تایسون
4.8/5 - (100 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه