بیوگرافی جف گارلین

4 سال پیش
بیوگرافی جف گارلین
Rate this post

بیوگرافی جف گارلین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جف گارلین متولد شیکاگو میباشد. او در سن ۲۲ سالگی به شیکاگو بازگشت و به حرفه ی کمدی استندآپ پراخت. او با گروه کمدی “The Second City” کار میکرد.

زندگینامه جف گارلین

بیوگرافی جف گارلین

فعالیت هنری

در دهه ۱۹۸۰ ، گارلین هم اتاقی کونان اوبریان بود. برای مدت زیادی دوست نزدیک او ماند و وقتی او از برنامه ی “The Tonight Show” رفت برای جی لینو موقعیت پیش آمد تا به کارش بازگردد و بصورت مهمان در این برنامه حضور یابد.
او در برنامه های تلویزیونی زیادی نیز به نقش نمایی پرداخته است ، در نقش یک بازیگر و یک کمدین در : Dr. Katz, Arrested Development, Everybody Loves Raymond, Late Show with David Letterman, Tom Goes to the Mayor, The Life and Times of Tim, The Daily Show, Late Night with Conan O’Brien و Entourage حضور یافته است.

تا سال ۱۹۹۹ ، گارلین در برنامه “Mad About You” در سه فصل حضور داشت ، در نقش ماروین. او هم چنین در سریال “Curb Your Enthusiasm” محصول شبکه HBO نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۱۳ ، در سیتکام “The Goldbergs” محصول شبکه ABC نیز حضور داشته است. بعد از این او به بازی در سریال “Wizards of Waverly Place” پرداخته است و در سه فصل اول حضور داشت است.
بعدن نیز او به بازی در “Spring Break (1983)” و بعد نیز در ” Straight Talk.” در سال ۱۹۹۲ بازی کرده است. بعد از این بازی ها نقش کوچکی را در “RoboCop 3” داشت در نقش دونات جرک .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سوناکشی سینها
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me

بعد از کار بی وقفه و ۱۲ سال خستگی ناپذیر ، او به بازی در “Austin Powers: The Spy Who Shagged Me” در سال ۱۹۹۹ پرداخت. بعد از این بازی نیز در Run Ronnie Run!, After the Sunset, Fat Albert و Sleepover بازی کرده است. در سال ۲۰۰۲ ، او به بازی در “Full Frontal” پرداخته است و در کنار ادی مورفی نیز در “Daddy Day Care (2003)” حضور داشته است.
در سال ۲۰۰۵ ، او نقش کوچکی را در فیلم “Fun with Dick and Jane” بازی کرده است.

در سال ۲۰۰۸ ، نیز گارلین در نقش استن در فیلم “The Rocker” بازی کرد و بعدن در نقش اد لاسون در فیلم “Strange Wilderness” حضور یافته است. در “Toy Story 3” در نقش “Buttercup” بازی کرده است.
او هم چنین در کنار جنیفر آنستون و جرارد بالتر در سال ۲۰۱۰ ، در فیلم کمدی و اکشن “The Bounty Hunter” نیز به بازی پرداخته است ، بعد از این بازی در نقش اد بارچ در “Laggies” بازی کرد ، این فیلم در سال ۲۰۱۴ اکران شد.
از جمله دیگر کارهای دیگری که او به آنها پرداخته است ، کارگردانی “I Want Someone to Eat Cheese With” بوده است. در سال ۲۰۰۶ ، این برنامه توانست بازتاب خوبی داشته باشد و در جشنواره ی تربکا نیز شرکت نماید.

صداگذاری

درسال ۲۰۰۷ ، در ماه سپتامبر این برنامه پخش شد. در سال ۲۰۰۶ ، گارلین کارگردانی “This Filthy World” را نیز عهده دار بوده است ، کارگردان این برنامه جان وارتر بود.
در “WALL-E” صداگذاری یکی از نقش ها را عهده دار بود ، این انیمیشن توسط شرکت پیکسار ساخته و در ۲۷ ژوئن سال ۲۰۰۸ نیز اکران شده است.
گارلین به بازی در برنامه ” documentary Finding Vivian Maier (2013)” پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عماد طالب زاده

نام کامل
Jeffrey Todd Garlin
تاریخ تولد
June 05, 1962
سن
۵۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 7 Primetime Emmys
Another 2 wins & 8 nominations

قد: ۱٫۸۵ متر
همسر: مارلا گارلین (ازدواج ۱۹۹۴)
آموزش: Nova High School، کالج بروارد، Hebrew school، دانشگاه میامی
کودکان: دوک گارلین، جیمز گارلین

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جف گارلین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه