بیوگرافی امی یاسبک

4 سال پیش
بیوگرافی امی یاسبک
Rate this post

بیوگرافی امی یاسبک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 یاسبک در اوهایو بدنیا آمد ، اودختر دوروتی لیویس مری میبباشد. پدرش نیز جان انتونی یاسبک است. پدرش اهل لبنان بوده و مادرش نیز اصالت ایرلندی دارد.

زندگینامه امی یاسبک

بیوگرافی امی یاسبک

فعالیت هنری

دبیرستان را در مدرسه ی کاتولیک گذرانده است. پدر و مادرش هردو براثرسکته ی قلبی جان خود را از دست داده اند. بعد از مرگشان او راهی نیویورک شده است.

اوایل کار و بازیگری ، او در ابتدا در ” Rockhopper” در سال ۱۹۸۵ حضور یافت. یاسبک نقش های مهمانی را نیز در برنامه های تلویزیونی مختلفی ایفا کرده بود. او در برنامه های : Dallas, Spies, Werewolf, J.J. Starbuck, Magnum, P.I., China Beach, و Murphy Brown بازی کرده است. در نقش اولیا رد به مدت ۴ ماه در بین سالهای ۱۹۸۶ تا ۸۷ در برنامه “soap opera Days of Our Lives” حضور داشت. او هم چنین قسمتی از نقش مادیسون پری دریایی را در فیلم شبکه دیزنی “Splash, Too” در سال ۱۹۸۸ بازی کرده بود. به گفته ی خودش چون وقتی ۵ سال داشت عاشق پری دریایی بود ، به این نقش نیز علاقه ی فراوانی داشته است.

یاسبک بعدن در سیتکام Wings, Alright Already, و Life on a Stick بازی کرده است. هم چنین او در فیلم هایی چون : House II: The Second Story, Pretty Woman, Problem Child, Problem Child 2, و The Mask نیز حضور داشته است. دوبار در کنار مل بروکز در “Robin Hood: Men in Tights” و “Dracula: Dead and Loving It” بازی کرده است.
در اواخر سال ۲۰۰۷ نیز او در ” That’s So Raven” و در سال ۲۰۱۰ نیز در “Are You Smarter Than a 5th Grader?” حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوسی دیویس

نام کامل
Amy Marie Yasbeck
تاریخ تولد
September 12, 1962
سن
۵۷ سال
حرفه
بازیگر

همسر: جان ریتر (ازدواج ۱۹۹۹–۲۰۰۳)
کودکان: نوئا ریتر
کتاب‌ها: With Love and Laughter, John Ritter
آموزش: The Summit Country Day School، دانشگاه دیترویت مرسی، Ursuline Academy

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امی یاسبک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه