بیوگرافی ادگار کندی

4 سال پیش
بیوگرافی ادگار کندی
Rate this post

بیوگرافی ادگار کندی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ادگار کندی در ۲۶ آپریل ، ۱۸۹۰ در کالیفرنیا بدنیا آمد. قبل از اینکه به ورزش بوکس بپردازد در مدرسه ی سن رافائل درس میخواند. بعد از بوکس نیز به خوانندگی ، موسیقی کمدی و اوپرا میپرداخت.

زندگینامه ادگار کندی

بیوگرافی ادگار کندی

فعالیت هنری

او اولین بار در سال ۱۹۱۱ ، به بازی پرداخت ، کندی در ۵۰۰ فیلم بطور تقریبی حضور یافت. شاید بتوان گفت حتی با بهترین کمدین های آمریکا و جهان نیز به بازی پرداخته است. در کنار ” including Roscoe Arbuckle, Charlie Chaplin, Laurel and Hardy, the Marx Brothers, Charley Chase بازی کرده است. در سریال “Our Gang” نیز حضور داشته است.

با شروع دهه ۲۰ کندی در کنار تهیه کننده هال روچ بازی کرد و به بازی در کمدی های کوتاه میپرداخت. کندی هم با بازی در این برنامه های کوتاه سرش حسابی شلوغ بود. در سال ۱۹۲۸ در ” A Pair of Tights” و بعد نیز برای قرار گذاشتن خود را آماده میکرد. بعد از این او در کنار لورل و هاردی کمدین های بزرگ دنیا به کار پرداخت.

دهه ۳۰ میلادی

در ۱۹۳۰ ، ادگار کندی در چندین پروژه ی کمدی بصورت همزامان به کار مشغول بود. ” Next Door Neighbors” و ” Help Wanted, Female” پروژه های او بودند. در این زمان او در ” Average Man” نیز حضور یافت. این کارش یکی از کارهای حرفه ای او در عرصه ی کمدی بشمار میرود. بعد از به اجرا درآوردن نوعی کمدی خانگی در تلویزیون خیلی شهرت یافت. برنامه او سریال ادگار کندی ، شهرت زیادی یافت. کندی برای ۱۷ سال ، شش مدل از این برنامه را ساخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فردین خلعتبری

کندی بعد از اینکه توسط استودیوهای مختلف برای کار تمرینی انتخاب میشد شهرت فراوانی یافت.او در نقش پلیس ابله ، بازرس و حتی زندانی نقش نمایی میکرد. او حتی در “Wheeler & Woolsey ” نیز درباره ی صلح دنیا صحبت کرده است. ” this is a peace conference” یکی دیگر از برنامه هایی بود که او در آنها بازی کرده است.

شاید بتوان گفت یکی از عجیبترین نقش های او در “The Falcon Strikes Back” بوده است. آخرین فیلمی که بازی کرده است “The Sin of Harold Diddlebock (1947)” میباشد. او هم چنین در “Twentieth Century (1934)” و “Unfaithfully Yours (1948)” نیز بوده است.

نام کامل
Edgar Livingstone Kennedy
تاریخ تولد
April 26, 1890
سن
۱۲۹ سال
حرفه
بازیگر

تاریخ مرگ: ۹ نوامبر ۱۹۴۸، وودلند هیلز، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
همسر: پاتریسیا وایولت آلوین (ازدواج ۱۹۲۴–۱۹۴۸)
آموزش: San Rafael High School
کودکان: لری کندی، کالین کندی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ادگار کندی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه