بیوگرافی جیمز پروت

4 سال پیش
بیوگرافی جیمز پروت
Rate this post

بیوگرافی جیمز پروت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جیمز گیبسون در ماریلند از چارلز و بلانده تامسون پروت بدنیا آمد. در سال ۱۹۰۳ ، پدرش را از دست داد ،همین نیز باعث شد که خانواده از نظر مالی در وضعیت نابسامانی بسر برد. پروت چاره ای نداشت و مجبور شد مدرسه را رها کند ، سر کار میرفت ، برای اینکه مخارج خانه برادر و مادرش را بتواند بدهد. در آخر ، به او پیشنهاد کار در تئاتر داده شد و چارلز در سن ۱۶ سالگی خانواده اش را ترک و به وود ویلی رفت در ابتدا به خوانندگی و طنز میپرداخت. زمانی که مدرسه را رها کرد و به سر کار رفت به گروه های اوباش خیابانی نیز ملحق شده بود.

زندگینامه جیمز پروت

بیوگرافی جیمز پروت

فعالیت هنری

بعد از این قضایا بخاطر رابطه اش با صنعت فیلم توانست به برادر جوانش کمک کند که در فیلم ها شرکت نماید و او در دهه ۱۹۲۰ در سریال های موفق کمدی برای هال روچ بازی میکرد. در ابتدا در نقش پائول پاروت و بعدن نیز در نقش جیمی پاروت در ۷۵ کمدی در بین سالهای ۱۹۲۱ تا ۱۹۲۳ حضور یافت ، البته این تا زمانی نیز که “Pathé” در سال ۱۹۲۶ پخش شد ، ادامه یافت. پاروت در کنار کسانی چون Marie Mosquini, Jobyna Ralston, Eddie Baker, و Sunshine Sammy به نقش نمایی پرداخته است.
بیشتر نیز بخاطر کارگردانی های کمدی که انجام میداده به منزله ی جیمز پاروت شناخته شده ، او در دو کار از “Laurel and Hardy” که برنده ی اسکار و موزیک باکس کلاسیک بودند نیز شرکت داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهروز ملک آرایی

در دهه ۱۹۳۰ ، پاروت دچار مشکلات جدی شد ، بخاطر مصرف زیاد مواد مخدر بود. هنوز میتوانست بصورت کوتاه کارگردانی کند ، البته این کارش قابل اطمینان نبود. در اواسط این دهه نیز ، او از استن لورل استفاده کرد و او را به هاردی وصل کرد ، در سال ۱۹۳۴ ، “Our Gang” را ساخت.

در سال ۱۹۳۷ ، به هرکاری که به او پیشنهاد میشد میپرداخت ، دیگر هیچ گاه به کارگردانی و نویسندگی نپرداخت و فقط به برادرش تکیه کرد تا از لحاظ مالی او را تامین کند. حتی بخاطر اعتیادش نتوانست در همان سال بارابی الن نیز ازدواج کند. در سن ۴۱ سالگی نیز بخاطر سکته ی قلبی جان خود را از دست داد . برادر او نیز ۱۳ ماه بعد از دنیا رفت.

بخشی از فیلمشناسی

هنرپیشه
۱۹۳۱: ما را ببخشید
کارگردان
۱۹۲۸: قرار احضار زندانی
۱۹۲۹: روز عالی
۱۹۳۰: کله‌پا
۱۹۳۰: زیر صفر
۱۹۳۰: آدم‌کشی
۱۹۳۰: یک افتضاح حسابی
۱۹۳۱: ما را ببخشید
۱۹۳۲: همدست
۱۹۳۲: جعبه موسیقی
۱۹۳۲: شامپانزه
۱۹۳۲: بیمارستان ایالت
نویسنده
۱۹۳۷: به‌سوی غرب
۱۹۳۸: خانم سوئیسی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیمز پروت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه