بیوگرافی دمی مور

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی دمی مور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دمی جنی گاینس متولد سال ۱۹۶۲ میباشد. دمی مور سه آهنگ را در کنار فردی مور نوشت و در موزیک ویدئو ی ” It’s Not a Rumor” نیز حضور یافت. مور هم چنین در کاور مجله “Oui,” نیز در سال ۱۹۸۱ عکسش بوده است. در این عکس ها بدنش از جلو کاملن لخت بوده است. در سا ل ۱۹۸۸ ، مور گفته که وقتی عکسش بصورت لخت در این مجله چاپ شده بود ۱۶ ساله بوده در حالی که به بقیه گفته است ۱۸ ساله میباشد. در سال ۱۹۹۰ نیز او سنش ۱۷ ساله بوده وقتی عکسش در کاور مجله ی فشن اروپا چاپ شده است.

زندگینامه دمی مور

بیوگرافی دمی مور

فعالیت هنری

اولین بار موردر نقش مکمل در درام ” Choices (1981)” به کارگردانی سیلویو ناریزانو بازی کرد. دومین برنامه موفق او نیز فیلم علمی تخیلی “Parasite (1982)” بوده است که کارگردان این برنامه نیز چارلز بند میبوده است. بعد از این مور برای بازی در اوپرای “General Hospital,” به شبکه ABC رفت. تا سال ۱۹۸۳ نیز نقش جکی تمپلون را بازی میکرده است. در سال ۱۹۸۲ نیز در “Young Doctors in Love” حضور داشته است.

حرفه ی مور وقتی در سال ۱۹۸۴ در کمدی جنسی “Blame It on Rio” بازی کرد ، پیشرفت کرد ، در همان سال ، در نقش اصلی در “No Small Affair” حضور داشت ، موفقیت تجاری اش نیز با بازی در “St. Elmo’s Fire (1985)” ساخته ی جوئل اسکاماچر بدست آمد. این برنامه البته بازتاب منفی داشت ، ولی فروشش بالا بود. به علاوه برای او شهرت جهانی نیز به ارمغان آورد ، با گذشت زمان مور بدنبال نقش های جدی تری میگشت ، او در فیلم “About Last Night… (۱۹۸۶)” در کنار راب لوئی بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استاماتیس اسپانوداکیس
اولین بازی مهم

این بازی نقطه ی عطفی در حرفه اش نیز بشمار میرفت. پس بازهم بدنبال فیلم نامه های بهتری میگشت. موفقیتش در این فیلم باعث شد که در “One Crazy Summer” و “Wisdom” نیز بازی کند. بعد نیز در “The Seventh Sign” و “We’re No Angels (1989)” . Ghost” در سال ۱۹۹۰ فروشی بالغ بر ۵۰۵میلیون دلار داشت. سال بعد او در Nothing but Trouble و Mortal Thoughts و هم چنین The Butcher’s Wife حضور داشته است. او در A Few Good Men (1992) ، Indecent Proposal (1993) نیز بازی کرده است. باشروع سال ۲۰۰۰ در “Passion of Mind (2000)” ، “Charlie’s Angels: Full Throttle,” ، “Bobby, در سال ۲۰۰۶ ، Mr. Brooks ، The Joneses (2010) ، Margin Call (2011) و Lovelace, نیز حضور داشته است.

فیلم‌شناسی
همش تقصیر ریو است (۱۹۸۴)
درباره شب قبل (۱۹۸۶)
ما فرشته نیستیم – (۱۹۸۹)
روح – (۱۹۹۰)
افکار مرگبار – (۱۹۹۱)
چند مرد خوب – (۱۹۹۲)
پیشنهاد بیشرمانه – (۱۹۹۳)
افشاگری – (۱۹۹۴)
حرف سرخ – (۱۹۹۵)
داغ ننگ – (۱۹۹۵)
بیویس و بات‌هد – (۱۹۹۶)
اگر این دیوارها می‌توانستند حرف بزنند – (۱۹۹۶) (تلویزیونی)
استریپ‌تیز – (۱۹۹۶)
سرباز جین – (۱۹۹۷)
فرشتگان چارلی ۲ – (۲۰۰۳)
هری ساختارشکن – (۲۰۰۲)
آقای بروکس – (۲۰۰۷)
عضو هیئت منصفه
آتش سنت المو (۱۹۸۵)
شب سخت (۲۰۱۷)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دمی مور
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه