بیوگرافی مایلی سایرس

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مایلی سایرس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مایلی سایرس یک خواننده و بازیگر آمریکایی است که پس از بازی در نقش خواننده جوان در سریال “هانا مونتانا” (Hannah Montana) مشهور شد.

زندگینامه مایلی سایرس

بیوگرافی مایلی سایرس

فعالیت هنری

مایلی ری سایرس (دستینی هوپ سایرس) در نوامبر ۱۹۹۲ در خانواده بیلی ری سایرس خواننده به دنیا آمد. والدین نام دستینی هوپ را که به معنای تقدیر و امید است به او دادند. اما نام مستعار او مایلی به معنای لبخند زدن بود. مایلی برادر بزرگتری به نام تریس و خواهری به نام برندی دارد. با تولد دستینی هوپ والدین او بالاخره ازدواج کردند. بیلی ری هم فرزندان بزرگتر همسرش را به سرپرستی گرفت. سپس فرزندان دیگری به نام های بریسون و نوآ به دنیا آمدند.

مایلی کودکی شادی داشت. مادرخوانده اش دالی پارتون یک خواننده معروف و پدرخوانده اش رونالد ری سایرس یک سیاستمدار (فوت در سال ۲۰۰۶) مشهور بود. این دختر در مزرعه ای در تنسی بزرگ شد و به مدرسه رفت.

زمانی که مایلی ۸ ساله بود خانوده به تورنتو نقل مکان کردند. زیرا بیلی می خواست در فیلم چند قسمتی Doc مشغول به کار شود. همانطور که مایلی سایرس بعدها گفت، هنگامی که با پدر بر سر صحنه این فیلم آمد به بازیگری علاقه مند شد. زمانی که سرانجام تصمیم گرفت بازیگر شود، پدرش او را برای تماشای فیلم موزیکال “مامامیا” (Mamma Mia!) برد. سپس مایلی در یک استودیوی بازیگری در تورنتو مشغول شد و بازیگری و خوانندگی را آموخت.

هانا مونتانا

اولین حضور مایلی سایرس در فیلم “ماهی بزرگ” (Big Fish) بود و کارنامه خلاقانه خود را با نقش روثی آغاز کرد. ۴ سال بعد مایلی ۱۱ ساله در فیلم “هانا مونتانا” از دیزنی حضور یافت. فیلم درباره دختری است که به طور همزمان ۲ زندگی دارد: زندگی یک دختر مدرسه ای با مشکلات نوجوانی و خواننده ای به نام هانا، بت میلیون ها نوجوان.

مایلی آرزو داشت نقش دوست دختر نقش اصلی را دریافت کند. اما پس از دیدار با تهیه کنندگان هالیوودی نقش اصلی را دریافت کرد. دریافت نقش اصلی در این فیلم نه تنها به خاطر استعداد بازیگری بلکه به خاطر مهارت های خوانندگی او بود. مادرش به مدیر برنامه های او تبدیل شد.

سریال “هانا مونتانا” پس از پخش به سرعت محبوب شد و مایلی سایرس بازیگر به بت میلیون ها نوجوان آمریکایی بدل شد. همچنین او به سرعت به یک نوجوان ثروتمند بدل شد. در سال ۲۰۰۷ سری دیگر آن پخش شد. در سال ۲۰۰۸ دستینی هوپ سایرس به مایلی ری سایرس تبدیل شد.

این بازیگر و خواننده در همان سال تور خود را آغاز کرد. این تور به فیلم کنسرتی “هانا مونتانا و مایلی سایرس: بهترین دو کنسرت برتر جهانی” تبدیل شد. در سال ۲۰۰۸ مایلی به فهرست ثروتمندترین افراد زیر ۱۶ سال مجله فوربس وارد شد. در آغاز سال ۲۰۱۰ مایلی حضور در فصل آخر سریال “هانا مونتانا” را پذیرفت. در بهار ۲۰۱۰ هم در فیلم “هانا مونتانا: فیلم” (Hannah Montana: The Movie) حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کامیار احمدزاده
فیلم های او

این بازیگر پس از حضور در فیلم “هانا مونتانا” بر حرفه بازیگری تمرکز کرد و در ملودرام “آخرین آهنگ” (The Last Song) در نقش اصلی حضور یافت. تماشاگران این فیلم در مقایسه با فیلم هانا مونتانا بزرگسال بودند. این بازیگر در مصاحبه ها اعتراف کرد در ابتدا کارگردان ها تصور نمی کردند او بتواند در این فیلم حضور یابد زیرا تنها سابقه حضور در سریال های جوانانه را داشت. این فیلم در بهار ۲۰۱۰ اکران شد. در سال ۲۰۱۲ سایرس در فیلم بازسازی شده Laughing out loud در کنار دمی مور و اشلی گرین نقش آفرینی کرد.

در همان سال در تریلر So Undercover نقش اصلی را ایفا کرد. سپس به حضور در برنامه های تلویزیونی مانند “شوی الن دی ‌جنرس” (The Ellen DeGeneres Show) و “جیمی کیمل لایو!” (Jimmy Kimmel Live) ادامه داد.

موسیقی

حرفه موسیقی مایلی در کنار حرفه بازیگری او آغاز شد. هنگامی که او آوازخوانی را آغاز کرد، مادرش بنا به توصیه دوستش و مادرخوانده مایلی یعنی دالی پارتون خواننده؛ به سرعت با جیسون موری معروف قرارداد بست. مایلی برای فیلم هانا مونتانا تک آهنگ ساخت. دومین آهنگ او Zip-a-Dee-Doo-Dah با همکاری با جیمز بسکت ساخته شد. در سال ۲۰۰۹ مایلی برای آلبوم خود ۹ آهنگ ساخت که موسیقی سری های هانا مونتانا نیز شامل آن می شود. این آلبوم به سرعت محبوب شد و در نسخه های زیاد فروخته شد.

در سال ۲۰۰۷ و با پخش شدن سریال، مایلی برای ضبط ۴ آلبوم با هالیوود ریکوردز قرارداد بست. یکی از آلبوم ها سه بار در صدر قرار گرفت. در سال ۲۰۰۸ آلبوم جدید Breakout منتشر شد و اولین آلبوم تکی او محسوب می شد. دیگر خبری از هانا مونتانا نبود. این آلبوم به سرعت بر صدر چارت های استرالیا، کانادا و البته آمریکا قرار گرفت. در پایان سال نسخه جدید آلبوم با دو آهنگ جدید پخش شد.

آهنگ های اولین آلبوم او برای عشق اول مایلی یعنی نیک جوناس، تک خوان گروه پسرانه نیک جوناس، نوشته شد. در سال ۲۰۰۹ این خواننده زندگی نامه خود را چاپ کرد و در آن درباره کودکی، بازیگری و مسیر شهرت، صحبت کرد. نام این کتاب Miles to Go بود.

ال ۲۰۰۹

در ال ۲۰۰۹ مایلی مینی آلبوم The Time of Our Lives توزیع کرد و آهنگ اصلی آن When I Look at You بود. سپس تور Wonder World Tour را آغاز کرد و برای حمایت از دو آلبوم جدید خود کنسرت گذاشت. در تابستان ۲۰۱۰ آلبوم جدید Can not Be Tamed را منتشر کرد. در آوریل تا جولای ۲۰۱۱ تور کنسرت Gypsy Heart Tour را آغاز کرد و به آمریکای جنوبی و مرکزی، فیلیپین و استرالیا رفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بی‌بی رکسا

در سال ۲۰۱۲ این خواننده ظاهرش را تغییر داد و موهایش را کوتاه و بلوند کرد. او آرایش روشن، رژ لب قرمز و لباس های کوتاه را انتخاب کرد. او به این دلیل ظاهرش را تغییر داد که ثابت کند بزرگ شده و دیگر کودک نیست. او با قد ۱۶۵ سانتی متر و وزن ۴۸ کیلوگرم هیکل ایده آلی داشت. پس از مدتی برخی از طرفداران از تغییرات ظاهری او خوشحال نبودند. زیرا تصور می کردند او شیرینی و جذابیت خود را از دست داده و یاغی و سرکش شده است.

سال ۲۰۱۳

در سال ۲۰۱۳ این خواننده در فهرست “۱۰۰ زن جذاب جهان” توسط مجله مردانه ماکسیم، جایگاه اول را به دست آورد. در همان سال تک آهنگ We Can not Stop پخش شد و در جایگاه ششم “۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد” قرار گرفت. پس از اجرای او در جوایز موزیک ویدیوی MTV در سال ۲۰۱۳، در یک دقیقه نام او ۳۰۶ هزاربار در توییتر تکرار شد که یک رکورد بود. در اواخر تابستان آهنگ جدید او به نام Twerk با همکاری جاستین بیبر و لی توئیست توزیع شد.

در اوت ۲۰۱۳ آهنگ Wrecking Ball توزیع شد و به عنوان اولین آهنگگ او در صدر “بیلبورد ۱۰۰ آهنگ برتر” قرار گرفت. در سپتامبر همان سال موزیک ویدیوی آن پخش شد و حواشی او از موفقیت آن هم بیشتر بود زیرا در آن مایلی برهنه روی توپی نشست که یک دیوار را ویران می کرد. طی هفت روز ۱۰۰ میلیون بازدید از آن در یوتیوب انجام شد. در ۸ اکتبر آلبوم چهارم آن به نام Bangerz پخش شد. در فوریه ۲۰۱۴ تور جهانی خود را آغاز کرد که بازهم پر از حواشی بود و حتی آن را مثبت ۱۶ سال نامیدند. او طی اجرا در لس آنجلس کیتی پری را نامید و حتی کیتی هم در طی مصاحبه این حرکت او را ناخوشایند نامید.

در مه ۲۰۱۵ این خواننده به همراه آریانا گرانده و جوان جت پروژه خیریه The Backyard Sessions را انجام دادند. در همان سال این خواننده به عنوان میزان جوایز MTV انتخاب شد و گرچه والدین از این امر خوشحال نبودند اما کانال MTV به این مسائل توجه نکرد. این خواننده در پایان اوت آلبوم جدید خود با نام Miley Cyrus And Her Dead Dead Petz را پخش کرد که رایگان دانلود می شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین محب‌اهری
زندگی شخصی

زندگی شخصی مایلی سایرس همیشه برای روزنامه نگاران جذاب است. این دختر سه سال با لیام همسورث بازیگر رابطه داشت و در یک فیلم با او آشنا شده بود. در مه ۲۰۱۲ این زوج نامزدی خود را اعلام کردند و مایلی با یک حلقه الماس دیده شد. اما در سپتامبر همان سال مایلی و لیام از هم جدا شدند.

خبر داغ دیگر آن زمان مشکلات او با همکارش سلنا گومز بود. این دو دوست سابق به دلیل دلربایی های سایرس برای جاستین بیبر که به تازگی از گومز جدا شده بود، به جان هم افتادند. از آن زمان این دو دختر از هم متنفر بوده و یکدیگر را مسخره می کنند. در سال ۲۰۱۴ درباره رابطه او با پاتریک شوارتزنگر، پسر آرنولد شوارتزنگر، حرف هایی زده شد. اما رابطه آنها کمتر از یک سال طول کشید.

در تابستان ۲۰۱۵ درباره رابطه مایلی سایرس و مدل آمریکایی استلا مکسول حرف هایی زده شد. در همان زمان این خواننده این اخبار را تایید نکرد اما اعلام کرد که دوجنسگراست. پس از مدتی در مصاحبه ای با مجله ال خود را همه جنس گرا معرفی کرد. برای این خواننده جنس و جنسیت طرف مقابل تفاوتی ایجاد نمی کند. این خواننده حمایت خود را از جامعه همجنسگرایان پنهان نمی کند. او در صفحه اینستاگرام خود نماد رنگین کمانی اقلیت های جنسی را قرار داد. حساب او ۶۹,۲ میلیون دنبال کننده دارد.

آهنگ شناسی

Hannah Montana ۲: Meet Miley Cyrus
Breakout
Can not Be Tamed
Miley Cyrus and Her Dead Pets

فیلم شناسی

ماهی بزرگ – Big Fish
هانا مونتانا – Hannah Montana
دبیرستان موزیکال ۲ – High School Musical ۲
هانا مونتانا: فیلم – Hannah Montana: The Movie
آخرین آهنگ – The last song
So Undercover

آلبوم‌شناسی

آلبوم‌های استودیویی
هانا مونتانا ۲: ملاقات با مایلی سایرس (۲۰۰۷)
بریک اوت (۲۰۰۸)
من رام نمی‌شوم (۲۰۱۰)
بنگرز (۲۰۱۳)
مایلی سایرس و حیوانات خانگی مرده‌اش (۲۰۱۵)
اکنون جوانتر (۲۰۱۷)
)
آلبوم چند آهنگه
زمان زندگی ما (۲۰۰۹)
آلبوم‌های زنده
کنسرت بهترین دو جهان
آهنگ متن
هانا مونتانا (۲۰۰۶)
هانا مونتانا ۲: ملاقات با مایلی سایرس (۲۰۰۷)
فیلم هانا مونتانا (۲۰۰۹)
هانا مونتانا ۳ (۲۰۰۹)
هانا مونتانا برای همیشه (۲۰۱۱)
تورها
بهترین دو جهان (۲۰۰۷–۲۰۰۸)
دنیای عجیب (۲۰۰۹)
قلب کولی (۲۰۱۱)
بنگرز (۲۰۱۴)
میلکی میلکی‌ میلک‌ (۲۰۱۵)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایلی سایرس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه