بیوگرافی ایمی کاره‌رو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ایمی کاره‌رو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 امی کاررو ( متولد جولای ، ۱۹۸۸) در سانتو دومینیگو ، دومینیکن بدنیا آمد و در میامی فلوریدا بزرگ شد. او در دانشگاه فلوریدا درس میخوانده است و در سال ۲۰۰۸ نیز توانست مدرک بین المللی خود را بگیرد.

زندگینامه ایمی کاره‌رو

بیوگرافی ایمی کاره‌رو

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۹ ، وی به بازی در فیلم “Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel.” پرداخت. کاررو به بازی در سریال نیز پرداخته است از جمله سریال های The Mentalist, Lincoln Heights, Men of a Certain Age, The Middle, Greek, Zeke and Luther و Baby Daddy. در سال ۲۰۱۱ نیز او در “Cartoon Network” در نقش آنجی در فیلم اکشن “Level Up” حضور داشته است. وی نقش خود را در “television series of the same name” نیز به اجرا درآورده است. در سال ۲۰۱۳ ، این سریال بعد از دو فصل به اتمام رسید.

در سال ۲۰۱۲ ، کاررو در فیلم “Blue Lagoon: The Awakening” حضور یافت. در همان سال ، او در برادوی ” What Rhymes with America” نیز در دسامبر ۲۰۱۲ برای تئاتر “Atlantic Theater Company” کار میکرده است.
در سال ۲۰۱۴ ، در فیلم ترسناک “Devil’s Due” بازی کرده است. وی هم چنین در فصل دوم “FX” در نقش لوسیا ، جنگجوی آزادی ساندانیستا حضور داشت. او هم چنین در “Young & Hungry” محصول شبکه ABC نیز نقش نمایی کرده است.

در ژانویه ۲۰۱۵ ، اعلام شد که بزودی صداگذاری نقش النا را در شبکه دیزنی در “Elena of Avalor.” برعهده داشته است. این سریال محصول شبکه دیزنی است و سریال بعدی که او در آن بازی کرده است “Sofia the First” میباشد. این سریال در سال ۲۰۱۶ پخش شده است. در همین سال او در نقش سوفیا در کنار اشلی تسدل در سریال ” Young & Hungry” بازی کرده است.
در سال ۲۰۱۵ او با تام راک نامزد کرد و سال بعد نیز با یکدیگر ازدواج کردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استیسی داش

تاریخ تولد: ۱۵ ژوئیهٔ ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، سانتو دومینگو، جمهوری دومینیکن
قد: ۱٫۵۲ متر
همسر: تیم راک (ازدواج ۲۰۱۶)
آموزش: دانشگاه بین‌المللی فلوریدا (۲۰۰۸)، Archbishop Coleman Carroll High School
والدین: رادنی کاررو، مری کاررو

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایمی کاره‌رو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه