بیوگرافی امیلی آسمنت

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی امیلی آسمنت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 امیلی جوردن اسمنت در سال ۱۹۹۲ بدنیا آمد ، او بازیگر آمریکایی خواننده و نویسنده ی آهنگ میباشد. وی در کالیفرنیا بدنیا آمد و بزرگ شده است. در کودکی در فیلمهای تلویزیونی زیادی حضور یافته است ، یکی از فیلمهایی که باعث شهرتش شده است بازی در ” in Spy Kids 2: The Island of Lost Dreams” بوده که در نقش گرتی گیگلز و هم چنین در فیلم “Spy Kids 3-D: Game Over” بازی کرده است.

زندگینامه امیلی آسمنت

بیوگرافی امیلی آسمنت

فعالیت هنری

او نامزدی امی اوارد را بخاطر بازی در نقش لیلی تروسکات در برنامه “Hannah Montana” و هم چنین “Hannah Montana: The Movie” بدست آورده است. به علاوه در نقش کاسی ار ال در “The Haunting Hour Volume One: Don’t Think About It” نیز حضور یافته است و بعد از آن نیز در فیلم اورجینال شبکه دیزنی “Dadnapped” در نقش ملیسا موریس . امیلی وقت زیادی را نیز به فعالیت در ” pop music” و “alternative/indie rock” پرداخته است.

در این زمان او به ضبط کردن آهنگ های پاپ نوجوانانه مانند “I Don’t Think About It” و “If I Didn’t Have You” پرداخته است ، این کار ها را در کنار “Hannah Montana” و بازی کسی چون میچل موسو و “Once Upon a Dream” انجام داده است. امیلی با پخش کردن رکوردهایش برای فیلم ها و هم چنین آلبومهای دیزنی که براساس “۲۰۰۸ Grammys” انجام میداده است به دنیای موسیقی وارد شد. امیلی در کنار ایو ۶ نیز به نوشتن چندین آهنگ پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهره صولتی
سال ۲۰۰۹

در سال ۲۰۰۹ ، برای کار با لیبل “Wind-up Records” قرار داد بست و “All the Way Up” پخش شد ، اولین کاری که از او به پخش رسیده است نیز “All the Right Wrongs” میباشد. این برنامه در ۲۶ اکتبر ۲۰۰۹ اکران شده است. برنامه ” EP” او در بیلبورد ۲۰۰ و هم چنین در بهترین آهنگهای کانادیی در بین ۱۰۰ تای اول توانست رتبه ی بالایی را بدست آورد و در رادیوی دیزنی نیز پخش شد. در سال ۲۰۱۰ نیز این برنامه در آمریکا توانست شهرت فراوانی را بدست آورد.

در سال ۲۰۱۳ و ۱۴ او به بازی در “Cleaners,” و سه سال قبل نیز در شبکه ABC در فیلم اورجینال این شبکه به نام “Cyberbully” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۴ او هم جنیین در فیلم “A Daughter’s Nightmare” و “Kiss Me” نیز بازی کرده است و یکی دیگر از بازی های او در نقش گیبی دیموند در سریال تلویزیونی “Young & Hungry” میباشد.

تاریخ تولد: ۱۰ مارس ۱۹۹۲ (سن ۲۷ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۵۹ متر
آموزش: کالج اکسیدنتال (۲۰۱۱–۲۰۱۵)، Flintridge Preparatory School، Laurel Springs School
خواهر و برادر: هالی جوئل آزمنت
والدین: یوجین آسمنت، تریسا سایفرت آسمنت

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیلی آسمنت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه