بیوگرافی جیسون ایرلز

4 سال پیش
بیوگرافی جیسون ایرلز
Rate this post

بیوگرافی جیسون ایرلز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جیسون ایرلس متولد ۲۹ اپریل ۱۹۷۷ ، بازیگر کمدین و هنرمند آمریکایی میباشد. او متولد سانفرانسیسکو است. بعد از اینکه زندگی را در واشنگتن و اوهایو سپری کرد. خانواده اش راهی اریگون شدند و در آنجا او از “Glencoe High School” فارغ التحصیل شد. بعد نیز راهی جنوب کالیفرنیا گشت و در بیلینگ ، مونتانا در سال ۲۰۰۰ مشغول به تحصیل گشت.

زندگینامه جیسون ایرلز

بیوگرافی جیسون ایرلز

فعالیت هنری

ایرلس در نقش کارت بازی دوست بریان میلر در شبکه CBS در سیتکام “Still Standing” حضور یافت. در سال ۲۰۰۴ نیز او در فیلم “National Treasure” در نقش توماس گیتز جد بن گیتز (نیکولاس کیج) بازی کرده است. در سال ۲۰۰۵ ، وی در نقش ” Ernie Kaplowitz” در فیلم “American Pie Presents: Band Camp” حضور یافته است.

وی هم چنین دوبار در شبکه دیزنی نیز به بازی پرداخته است ، در نقش گردی در “Phil of the Future” و بعد نیز در نقش بازیکن تیم در دو تیم قرمز و آبی که در مقابل یکدیگر بودند و در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ در ” Disney Channel Games” بوده است.
در سال ۲۰۰۶ ، او در همین شبکه در برنامه ” Sing-Along Bowl-athon” نیز حضور داشته است و بصورت آنلاین رای میداده است. یکی از نقش های بیادماندنی او ، نقش جکسون برادر بزرگتر مایلی سایروس در “Hannah Montana” است که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ در این سریال حضور داشته است. ایرلز در نقش خود در سال ۱۹۹۰ بدنیا آمد و ۱۳ ساله است ، وقتی در این فیلم در نقش پسر ۱۶ ساله بود سنش در واقع ۲۹ بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سوزان روشن

در سال ۲۰۱۱ ، وی در سریال “Kickin’ It” نیز بازی کرده است.

ایرلز در سن دیگو به دنیا آمد. پس از زندگی در اوهایو و واشینگتن خانواده‌اش به اورگن نقل مکان کرد. قبل از رفتن به جنوب کالیفرنیا، ایرلز در بلینگز مونتانا ساکن بود. جایی که در آن توانست از کالج راکی مونتشن در سال ۲۰۰۰ دانش آموخته شود.

تاریخ تولد: ۲۶ آوریل ۱۹۷۷ (سن ۴۲ سال)، سن دیگو، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۶۵ متر
همسر: کیتی دریسن (ازدواج ۲۰۱۷)، جنیفر ایرلز (ازدواج ۲۰۰۲–۲۰۱۳)
کودکان: نوئا ایرلز
آموزش: Rocky Mountain College (۲۰۰۰)، Glencoe High School (۱۹۹۵)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیسون ایرلز
Rate this post
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • ناشناس
    2 سال پیش

    بدون عینک واقعا خوشگلتر میزنه هرچند به اون دختره کلوئی در آمریکن پای ۴ خیلی میاد هر دو بازیگر