بیوگرافی توبی کبل

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی توبی کبل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 توبی کابل متولد ۹ جولای ، ۱۹۸۲ میباشد. او بازیگری را در “Central Junior Television Workshop” در ناتینگام شروع کرده است.

زندگینامه توبی کبل

بیوگرافی توبی کبل

فعالیت هنری

در ابتدا او برای کار با شین میدو در نقش انتونی در فیلم “Dead Man’s Shoes” مشغول به کار بوده است. او نامزد “British Independent Film Awards” نیز بوده است. توبی بعد از این در “Alexander” و “Match Point,” اثر اولیور استیون حضور یافته است. وودی الن او را برای این فیلم انتخاب کرد. بهترین نقش انتقادی او در سال ۲۰۰۷ ، در نقش راب گریتون در “Ian Curtis, Control” است ، این فیلم برنده ی جایزه اثر آنتون کاربین میباشد. بعد از این نیز بار دیگر توانست Best Supporting Actor Award را در “British Independent Film Awards” بدست آورد. از دیگر نامزدی های او ” London Critics’ Circle Best Supporting Actor Award” میباشد.

سریال The Street

در سال ۲۰۰۷ ، کبل نقش اصلی را در سریال “The Street,” محصول شبکه BBC اثر جیمی مکگاورن بدست آورد ، بازی در این سریال نیز جایزه ی دیگری را برایش به ارمغان آورد. از دیگر کارهای او در این شبکه بازی در کنار جیمز مکاوی در برنامه مدرن “Macbeth” میباشد. او در تئاتر نیز بازی کرده است در نقش دشمن در “, Journey’s End” . در سال ۲۰۰۸ ، کبل در فیلم “RocknRolla” به کارگردانی گای ریچی در کنار Tom Wilkinson, Gerard Butler نیز حضور داشته است. کبل هم چنین در “۲۰۰۹ BAFTA Awards” نیز حضور داشته است. کبل هم چنین در Cheri, نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنجلینا جولی

او هم چنین در فیلم “Prince of Persia: Sands of Time.” نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۱۱ ، وی در نقش اصلی در The Entire History of You بازی کرده به علاوه در “Black Mirror,” نیز حضور داشته است. در سال ۲۰۱۴ تا ۱۶ نیز در “Dawn of the Planet of the Apes.” ، “Rise of the Planet of the Apes” ، “Warcraft.” و “Kong: Skull Island” حضور داشته است.

فیلم‌شناسی
چهار شگفت‌انگیز
طلوع سیاره میمون‌ها
کارآموز جادو
شاهزاده ایران:ماسه‌های زمان
شری
چای و بیسکوئیت
آلمانی
راک انرول
کنترل
بیابان
نقطه موردنظر
الکساندر
اسب کارزار
وارکرافت
هیولایی فرا می‌خواند
کونگ: جزیره جمجمه

تاریخ تولد: ۹ ژوئیهٔ ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، ساوت المسال، بریتانیا
قد: ۱٫۸۵ متر
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ ستارهٔ نوظهور بفتا، جایزهٔ فیلم مستقل بریتانیا برای آینده‌دارترین هنرمند تازه‌کار
والدین: رابرت کبل، میشل کبل
فیلم آینده: بلادشات

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی توبی کبل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه