بیوگرافی خودریگو سانتورو

4 سال پیش
بیوگرافی خودریگو سانتورو
Rate this post

بیوگرافی خودریگو سانتورو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 رودریگو سانترو متولد ۱۹۷۵ میباشد. او در برزیل بدنیا آمده است. پدرش ایتالیایی و مادرش نیز اهل برزیل بوده است. در سال ۱۹۹۳ به تلویزیون رفت تا در آنجا به بازی بپردازد و در فیلم هایی چون Olho no Olho (1993), Pátria Minha (1994), Explode Coração (1995), O Amor Está no Ar (1997), Suave Veneno (1999) و Apaixonadas (2003) بازی کرده است. اولین فیلمی که بازی کرد و باعث شهرتش شد در سال ۲۰۰۱ ، ” Bicho de Sete Cabeças” بود . با پایان این فیلم ، بازتاب خوبی از سوی مخاطبان به او رسید. در فیلم ” Abril Despedaçado” در نقش اصلی به بازی پرداخته است. در سال ۲۰۰۲ نیز توانست جایزه ی گلدن گلاب را بدست آورد. در سال ۲۰۰۳ او در ” Carandiru” زندانی به نام لیدی دی بازی کرده است.

زندگینامه خودریگو سانتورو

بیوگرافی خودریگو سانتورو

فعالیت هنری

بعدن نیز برای بازی در ” The Roman Spring of Mrs. Stone” انتخاب شده بود. بعد از این بازی در فیلم ” Mrs. Ston” یافت این حضورش باعث شد که مدتی بعد نیز با کلمبیا پیکچرز قرار داد ببندد و در ” Charlie’s Angels: Full Throttle” حضور یابد. بعد از این بازی ها در فیلم کمدی ” Love Actually” حضور داشت. در کنار بازیگرانی چون features Colin Firth, Lucia Moniz, Hugh Grant, Emma Thompson, Keira Knightley,.
به علاوه کار دیگری را نیز یافته بود در نقش خاصی در ” Gisele Bündchen”. در نقش اصلی مرد در ” No. 5 The Film,” حضور داشت. و در کنار نیکول کیدمن بازی کرده بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد دلنوازی

در سال ۲۰۰۶ ، او به بازی در فیلم ” Lost” پرداخت و در قسمت ” Exposé” نیز نقشش کشته میشود. در نقش امپراطور ایران در فیلم ” ۳۰۰″ نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۰۶ ، وی بخاطر بازی در نقش خاص خود به اجبار ۲۴ پوند وزنش را کم کرد. البته این بخاطر فیلمی برزیلی بود نه فیلم ۳۰۰٫ او پولدار است ، متکبر است ، غیر قابل کنترل و خودمختار است و میخواهد که دنیا را تصرف کند. میخواهد همیشه پیروز باشد ، میخواهد به شهرتش بیافزاید ، همیشه به کم قانع نیست و هیچ گاه کم نمی آورد. بخاطر نقش ۳۰۰ توانست MTV Movie Awards را دریافت کند. بعد از این نیز برای بازی در فیلم ” The Departed” آماده شد. در سال ۲۰۱۲ ، او در فیلمی فوتبالی در مورد پله بازی کرد. در سال ۲۰۱۳ نیز در ” The Last Stand” حضور داشت.

تاریخ تولد: ۲۲ اوت ۱۹۷۵ (سن ۴۴ سال)، پتروپولیس، برزیل، ایالت ریو د ژانیرو، برزیل
قد: ۱٫۹ متر
همسر: Mel Fronckowiak (ازدواج ۲۰۱۶)
کودکان: نینا فرانککوویک سانتورو
خواهر و برادر: فلاویا خانکیرا دوس ریس سانتورو

سن
۴۴ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱۸ wins & 12 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی خودریگو سانتورو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه