بیوگرافی جک هیوستون

4 سال پیش
2.5/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی جک هیوستون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جک هاستون متولد ۱۹۸۲ میباشد. او بازیگر انگلیسی است. هاستون در نورفلک بدنیا آمده است ، پدر و مادرش بازیگر و نویسنده بودند.

زندگینامه جک هیوستون

بیوگرافی جک هیوستون

فعالیت هنری

هاستون را به اسم تونی نیز میشناسند. وقتی ۶ سال داشت تصمیم گرفت که بازیگر شود ، بعد از بازی در “Peter Pan” به مرکز آموزش درام رفت. مادرش انگلیسی و پدرش نیز آمریکایی است. عمه اش نیز بازیگر میباشد. عمویش نیز دنی هاستون میباشد. پدربزرگش نیز جان هاستون کارگردان میباشد. هم چنین والتر هاستون نیز یکی از اقوام او است.

هاستون اولین بار در فیلم “Spartacus” به بازی پرداخته است و نقش فلاویس را بازی کرده است. بعدن نیز در فیلم دیگری به نام “Factory Girl” حضور داشته است و در نقش “Gerard Malanga” در فیلم های ترسناک “Shrooms, Outlander” و “Shrink” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۰ ، وی نقش کوتاهی در فیلم “The Twilight Saga: Eclipse” برعهده داشت ، او در نقش رویس کینگ بوده است. بعد از این نیز هاست در نقش ریچارد در شبکه HBO در “Boardwalk Empire” بوده است.

این فیلم درباره ی جنگ جهانی اول میباشد. در سال ۲۰۱۰ نیز اعلام شد که هاستون میتواند در این سریال بصورت منظم به بازی بپردازد. در سال ۲۰۱۱ نیز در فیلم “Wilde Salome” به کارگردانی آل پاچینو بازی کرده است. در سال ۲۰۱۲ ، هاس در آلبوم “A Vision in Blakelight” به عنوان موزیک دان بوده است. در سال ۲۰۱۳ نیز در فیلم کمدی “American Hustle” بازی کرده است. به علاوه در همان سال در Gielgud Theatre نیز در لندن حضور یافته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیما عظیمی‌نژاد

تاریخ تولد
December 07, 1982
سن
۳۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۸ wins & 4 nominations

شریک: شانن کلیک (۲۰۱۱–)
کودکان: سایپرس نایت هاستن، سیج لاوینیا هاستن
جوایز: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین ‌گروه بازیگری
والدین: تونی هاستن، مارگو لاوینیا چالمندلی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جک هیوستون
2.5/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه