بیوگرافی استیو زان

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی استیو زان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استیو زان در مارشال بدنیا آمد. پدرش اهل آلمان و مادرش نیز اهل سوئد بوده است. از اولین کارهایی که زان در آن حضور داشته است ، بین فیلم ها تقسیم شده بوده است.

زندگینامه استیو زان

بیوگرافی استیو زان

فعالیت هنری

او به تورهای کمپانی های برادوی میرفت و در برنامه های تلویزیونی نیز در سال ۱۹۹۲ تا ۹۳ بازی میکرده است. در نقش هوگو برای بازی در کنار Tommy Tune, Ann Reinking و Marc Kudisch در فیلم “Bye Bye Birdie” خود را آماده کرده بوده است. در اکتبر ۱۹۹۵ نیز در فیلم “Friends” حضور داشته است. زان در فیلم های زیادی در بین سالهای ۱۹۹۰ تا اواسط این دهه بازی کرده است ، مشمول : Tom Hanks’ That Thing You Do! (1996), Nora Ephron’s You’ve Got Mail (1998) و Steven Soderbergh’s Out of Sight (1998). این فیلم شهرتی کافی را برایش به ارمغان آورد تا به او پیشنهاد بازی در فیلم های تحسین برانگیز “Happy, Texas (1999)” داده شود.

مشهور ترین فیلم ها

بعضی از مشهور ترین فیلم هایی که در آنها حضور داشته نیز National Security (2003), Daddy Day Care (2003) و Sahara (2005) میباشد. زان هم چنین بازتاب زیادی را نیز بخاطر عملکردش در “Riding in Cars with Boys” بدست آورده است ، او این فیلم را در کنار دری باریمور در نقش “dim-witted” همسر معتاد او بازی کرده است. وی هم چنین عملکرد خوبی را نیز در “Rescue Dawn” و مینی سریال “Comanche Moon” داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماندانا کریمی

زان در نقش دیویس در “Treme” محصول شبکه HBO نیز بازی کرده است. در واقع دیویس یکی از اهالی نیوارلندو میباشد که عاشق موسیقی است ، به علاوه برای یک برنامه موسیقی نیز ساخته است. از جمله کارهای او در موسیقی “Shame, Shame, Shame” میباشد. در سال ۲۰۱۴ ، در کنار کریستین اسلاتر در سیتکام “Mind Games” محصول شبکه ABC حضور داشته است.

فیلم‌شناسی

دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه
دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه: حرف، حرف رودریکه
دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه: چله تابستون
باندیداس
لذت سواری
نجات سیلورمن
جوجه کوچولو
صحرا
خانواده امروزی
آن کاری که می‌کنی!
خارج از دید
ایمیل داری
نیروهای طبیعت
هپی ، تگزاس
استوارت کوچولو
دکتر دولیتل ۲
هملت
دیوارهای چلسی
بازی‌های فکری
مهدکودک بابا
امنیت ملی
سپیده‌دم رهایی
مدیریت
گریز بی‌نقص
فرار از سیاره زمین
باشگاه خریداران دالاس
دایناسور خوب
کاپیتان خارق العاده
جنگ برای سیاره میمون‌ها

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیو زان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه