بیوگرافی هایدن کریستنسن

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی هایدن کریستنسن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هایدن کریستین متولد ۱۹۸۱ میباشد. وی در ونکوور کانادا بزرگ شده است. هایدن در مدرسه های خصوصی و عمومی زیادی مشغول به تحصیل بوده است.

زندگینامه هایدن کریستنسن

بیوگرافی هایدن کریستنسن

فعالیت هنری

در سال ۱۹۹۳ ، اولین بار در سن ۱۲ سالگی به بازی پرداخت ، در نقش مکمل در سریال کانادایی – آلمانی “Macht Der Leidenschaft/Family Passions” حضور داشت. همان سال نیز در نقش کوچکی که داشت در “In the Mouth of Madness” بازی کرد. از سال ۱۹۹۵ تا ۹۹ ، هایدن در فیلم های زیادی حضور داشت ، در کنار این فیلم در سریالهای تلویزیونی نیز بازی میکرده است ، از جمله Harrison Bergeron, Forever Knight, Goosebumps, The Virgin Suicides و Are You Afraid of the Dark?.
او در سریال تلویزیونی Higher Ground در سال ۲۰۰۰ نیز بازی کرد ، در نقش نوجوانی که توسط مادر ناتنی اش مورد سو استفاده ی جنسی قرار گرفته است و مواد مخدر یکی از نیازهای زندگی اش میشود.

فیلمی که هایدن در آن بازی کرد و مورد تحسین زیادی قرار گرفت در واقع “Life as a House (2001)” بود ، با بازی در این برنامه هایدن نامزدی گلدن گلاب را بدست آورد. هم چنین بخاطر عملکردش نامزد دو جایزه ی دیگر نیز شد. گرچه ، این بازی نتوانست موفقیت آنچنانی برایش داشته باشد ولی بد نیز نبوده است. در سال ۲۰۰۲ ، هایدن در “This Is Our Youth” در لندن حضور یافت و در سال ۲۰۰۳ نیز در “Shattered Glass” بود . در سال ۲۰۰۵ نیز ، او به بازی در برادوی دیگری پرداخت. در همین سال ، در قسمتی از “۲۴ Hour Plays” که سالانه بود نیز حضور داشت. در سال ۲۰۰۰ ، قرار شد که در “Star Wars: Episode II – Attack of the Clones (2002) و Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith (2005) نیز حضور یابد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ویدیا بالان
فیلم Return of the Jedi

در سال ۲۰۰۴ وی در “Return of the Jedi” حضور داشت . عملکردش در هردوقسمت مورد تحسین زیادی قرار گرفت.
فیلمی که در سال ۲۰۰۶ در آن بازی کرد ، Awake بود. بعد از این نیز وی در “Factory Girl,” بازی کرد ، و هم چنین Jumper. در سال ۲۰۰۸ ، او در “New York, I Love You” و بعد نیز در “The Decameron” حضور داشته است.
در سال ۲۰۱۰ ، نیز در “Royal Pains” و در Outcast در کنار نیکولاس کیج بازی کرده است.

تاریخ تولد
April 19, 1981
سن
۳۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe
Another 9 wins & 18 nominations

شریک: ریچل بیلسون (۲۰۰۷–۲۰۱۷)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش مکمل
کودکان: برایِر رز کریستنسن
ملیت: آمریکایی، کانادایی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هایدن کریستنسن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه