بیوگرافی روت رومن

4 سال پیش
بیوگرافی روت رومن
Rate this post

بیوگرافی روت رومن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 روس رمان متولد ۱۹۲۲ است و در سال ۱۹۹۹ از دنیا رفته است. او بازیگر آمریکایی است. نقش های زیبا و بیادماندنی را در برنامه های آلفرد هیچکاک ایفا کرده است. در سال ۱۹۵۱٫

زندگینامه روت رومن

بیوگرافی روت رومن

فعالیت هنری

وقتی تصمیم گرفت که به نیویورک سفر کند تصمیم گرفت که در برادوی نیز موفقیت زیادی را بدست آورد. در آن زمان یک دختر سیگار فروش بود. ۴ سال بعد ، به هالیوود رفت و در آنجا نیز در فیلم های زیادی بازی کرد. در ۱۳ قسمت از سریا ل”serial Jungle Queen (1945)” حضور داشت.

نقش مکمل مهمی را در سال ۱۹۴۹ در فیلم “Champion” ایفا کرد ، در نقش همسر بوکسور مشهور کریک دوگلاس بود. در یکی از نقش های بیادماندنی خود رمان در کنار فارلی گرانگر و رابرت والکر در “Strangers on a Train (1951)” اثرآلفر هیچکاک حضور داشته است. در سال ۱۹۵۰ نیز وی در فیلم “Three Secrets,” نقش نمایی کرده است. در نقش مادری که پسر درگیر صانحه ای هوایی میباشد بازی کرده است.
در کنار اینها او در نقش معشوقه ی جمیز استیوارت در فیلم وسترنی “The Far Country” نیز حضور داشته است. نقش زن اصلی در “Colt .45” نیز بوده است.

سایر آثار

به علاوه در درام های “Tomorrow Is Another Day” و “Lightning Strikes Twice” حضور داشته و در “The Shanghai Story” نیز بازی کرده است. فیلم بعدی نیز “Invitation” و “The Bottom of the Bottle” بودن ، بعد در سال ۱۹۵۷ در “۵ Steps to Danger” حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی خشایار الوند

او در تلویزیون نیز در نقش های مختلفی بازی کرده است ، در سال ۱۹۶۵ تا ۶۶ در “The Long, Hot Summer” بعد در “Knots Landing” و هم چنین در قسمت های زیادی از “Murder, She Wrote” حضور داشته است.
در سال ۱۹۹۹ در رخت خواب خود از دنیا رفت.در این زمان او ۷۶ سال سن داشت.

جوایز وافتخارات
کاندیدای بهترین ستاره جدید سال گلدن گلوب برای فیلم قهرمان – ۱۹۴۹

نام کامل
Norma Roman
تاریخ تولد
December 22, 1922
سن
۹۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe
Another 1 win

تاریخ مرگ: ۹ سپتامبر ۱۹۹۹، لاگونا بیچ، کالیفرنیا، آمریکا
آموزش: Girls’ High School
همسر: ویلیام راس ویلسن (ازدواج ۱۹۷۶–۱۹۹۹)، باد ماس (ازدواج ۱۹۵۶–۱۹۶۰)، مورتمر دبلیو. حال (ازدواج ۱۹۵۰–۱۹۵۶)
کودکان: ریچارد رومن حال

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی روت رومن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه