بیوگرافی مارک دوپلاس

4 سال پیش
بیوگرافی مارک دوپلاس
Rate this post

بیوگرافی مارک دوپلاس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مارک دوپلاس متولد سال ۱۹۷۶ بازیگر و کارگردان آمریکایی میباشد. در کنار بازیگری به موزیک سازی ، تهیه کنندگی و نویسندگی میپردازد.

زندگینامه مارک دوپلاس

بیوگرافی مارک دوپلاس

فعالیت هنری

او برادر جی دوپلاس میباشد ، در کنار یکدیگر این برادران به ساخت کمپانی “Duplass Brothers Productions” پرداخته اند و به کارگردانی فیلم هایی چون : The Puffy Chair (2005), Jeff, Who Lives at Home (2011), و The Do-Deca-Pentathlon (2012) پرداخته اند. مارک و جی برای سریال “Togetherness i” محصول شبکه HBo نیز نویسندگی کرده اند ، در سال ۲۰۱۵٫ مارک با همکار خود کتی آسلتون ازدواج کرده است. دوپلاس در نیو ارلینز ، لیوزیانا بدنیا آمده است. در خانواده ای کاتولیک بدنیا آمده است. وی در مدرسه ی جیسیوت و هم چنین دانشگاه تگزاس و نیویورک درس میخوانده است. دوپلاس ، از همسر خود دو دختر دارد مولی و ارا دوپلاس. او هم چنین خواننده ی راک نیز است.

دوپلاس به به نویسندگی و کارگردانی و تهیه فیلم های زیادی پرداخته است. در این کارها برادرش نیز به او کمکهای فراوانی کرده است. در سال ۲۰۰۵ ، او نویسندگی و تهیه ی “The Puffy Chair” را برعهده داشته است. به علاوه ، یکی از نقش های اصلی این برنامه نیز بوده است.

این دوبرادر در کنار یکدیگر بعدن به نویسندگی ، کارگردانی و تهیه ی فیلم “Baghead (2008)” و “Cyrus (2010)” نیز پرداخته اند. این برنامه یکی از برنامه های موفق میباشد. فیلمهای این دو برادر Jeff, Who Lives at Home و The Do-Deca-Pentathlon در سال ۲۰۱۲ پخش شده است. وی هم چنین در سریال کمدی “The League” نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۱۵ ، وی در برنامه ی “Togetherness” حضور یافت و هم چنین در همان سال در “The Lazarus Effect” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی برایان می

نام کامل
Mark David Duplass
تاریخ تولد
December 07, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۶ wins & 6 nominations

قد: ۱٫۷۹ متر
همسر: کیتی اسلتون (ازدواج ۲۰۰۶)
کودکان: اورا دوپلاس، مالی دوپلاس
کتاب‌ها: Like Brothers

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارک دوپلاس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه