بیوگرافی سباستین ده سوزا

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سباستین ده سوزا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سباستین دی سوزا متولد ۱۹۹۳ بازیگ نویسنده و تهیه کننده ی انگلیسی میباشد.

زندگینامه سباستین ده سوزا

بیوگرافی سباستین ده سوزا

فعالیت هنری

وی در سریال “The Truth About Crime” در سن ۱۷ سالگی اولین بار حضور یافت. در این زمان در درام “Skins” نیز در نقش متی لیوان بوده است. در سال ۲۰۱۲ ، برای بازی در “The Borgias” درامی تاریخی به بازیگران این فیلم پیوست. این فیلم به کارگردانی نیل جوردن و در استودیوی کوردا ساخته شده بود. نقش وی نیز آلفونسو آراگونا بود ، اولین بار در “The Confession” و در فصل سه حضور یافت و تا فصل آخر نیز به بازی پرداخت.

او به مدتی نیز قبل از اینکه بازیگر شود ، سازنده ی فیلم بوده و در کنار عکاس بنجامین لوبس برای ” Evelyne’s World” کار میکرده است. فیلم کوتاه “allegory of the Cave” نیز با بازی “Évelyne Brochu” بوده که وی عکاس این برنامه بوده است.
در کل میتوان گفت بعد از این کار بهترین نقشی که وی در آن حضور یافته است جولیان در فیلم “Plastic.” بوده است. تهیه ی این برنامه در سا ل۲۰۱۳ شروع شد و د ر دو شهر میامی و لندن ساخته شد. به عنوان نویسنده نیز او اولین بار نویسندگی “Kids in Love” را انجام داده است.

در سال ۲۰۱۴ نیز ، او در فیلم “Recovery Road” در نقش اصلی اولین حضور آزاد خود را به نمایش درآورد. این برنامه در یک فصل در سال ۲۰۱۶ پخش شد.
به علاوه ی بازیگری وی به خوانندگی و تهیه ی موزیک نیز میپردازد. در سال ۲۰۱۱ ، او به عنوان ووکالیست مهمان در کوبیک حضور داشت. در سال ۲۰۱۶ نیز وی را برای کار در ” Lean On Me” ساخته شده به وسیله ی بیل ویترز دعوت کرده بودند که این برنامه بخاطر عملکردش در ” spring finale” بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جکی تون

تاریخ تولد: ۱۹ آوریل ۱۹۹۳ (سن ۲۶ سال)، آکسفورد، بریتانیا
قد: ۱٫۷۵ متر
ملیت: بریتانیایی
آموزش: St Edward’s School, Oxford
والدین: کریس دا سوزا، النِر کلی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سباستین ده سوزا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه