بیوگرافی جورما تاکونه

4 سال پیش
بیوگرافی جورما تاکونه
Rate this post

بیوگرافی جورما تاکونه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جورما تاکون متولد سال ۱۹۷۷ میباشد. در اواخر سال ۲۰۰۵ ، تاکو برای حضور در برنامه “Saturday Night Live.” به شبکه NBC پیوست.

زندگینامه جورما تاکونه

بیوگرافی جورما تاکونه

فعالیت هنری

در آن زمان ، در همان زمان نیز ، لانلی آیلند مسئول ساخت بیش از ۱۰۰ فیلم دیجیتال SNL بود از جمله “Lazy Sunday” که بهترین های هالیوود نیز بودند. به ساخت کریس پارانل ، Jizz in My Pants”, “I’m on a Boat ، با حضور تی پین ، و برنده شدن جایزه ی امی اوارد. “Dick in a Box” با حضور جاستین تامبرلیک.

جورما ، موزیک های زیادی را نیز برای لانل آیلند ساخته است ، این موزیک ها Lazy Sunday, “Dick in a Box” و ترک های دیگری نیز میباشد که در اولین آلبوم او “Incredibad” آمده است. این آلبوم نیز در سال ۲۰۰۹ اکران شد. در نقش یک کارگردان ، تاکون مسئول ، ” SNL shorts MacGruber” میباشد. او کارگردانی ” MacGruber Pepsi” را نیز برای “۴۳rd Super Bowl” انجام داده است ، این برنامه در یک فوریه ی ۲۰۰۹ پخش شد.

سال ۲۰۰۷

در سال ۲۰۰۷ ، تاکون در “Hot Rod,” بازی کرده است ، در این فیلم اندی سامبرگ و آکیوا اسکافر نیز بازی کرده اند. تاکون ، هم چنین در “Jizz in My Pants” نیز بازی کرده است. این برنامه فیلم نیز موزیک ویدئو است. او در نقش ” Guy #2″ در ” We Like Sportz” حضور داشته است. تاکون در نقش اصلی برت در ” The ’Bu” محصول لانلی آیلند نیز حضور داشته است. این برنامه در شبکه ۱۰۱ ضبط شده است. او در نقش نینجا بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هربرت استوتهارت

تاکون در نقش کریس هافمن در برنامه “Total Request Live.” نیز بازی کرده است. بعد نیز در “Role Models” حضور یافت. در سال ۲۰۰۹ نیز وی در فیلم “Land of the Lost” به بازی پرداخته است. این بازی نامزدی رازی اوارد را برایش به ارمغان آورد. تاکون در فصل ۵ از “Wainy Days” بازی کرده است. و به کارگردانی ” It’s Not Complicated” پرداخته است. در سا ل۲۰۱۵ ، تاکون در فیلم مشهور “Kung Fury” حضور یافته است.

گزیده فیلم‌شناسی

سینمایی
الگوها (فیلم)
سرزمین گمشدگان
دیدبان (فیلم ۲۰۱۲)
بزرگ‌شده‌ها ۲
فیلم لگو
همسایه‌ها (فیلم ۲۰۱۴)
ستاره‌های پاپ: هرگز متوقف نمی‌شوند
لک‌لک‌ها (فیلم)
مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی

تلویزیون
پخش زنده شنبه شب
دختران (مجموعه تلویزیونی آمریکایی)
آبشار جاذبه
کمدی بنگ!بنگ!
پارک‌ها و تفریحات
بروکلین نه-نه
نویسنده
پخش زنده شنبه شب
ستاره‌های پاپ: هرگز متوقف نمی‌شوند

کارگردان
پارک‌ها و تفریحات
بروکلین نه-نه
ستاره‌های پاپ: هرگز متوقف نمی‌شوند

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جورما تاکونه
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه