بیوگرافی دنی مک‌براید

4 سال پیش
بیوگرافی دنی مک‌براید
Rate this post

بیوگرافی دنی مک‌براید به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مک براید در استیت برو گرجستان بدنیا آمد. مادرش و هم چنین پدر ناتنی اش هردو در ارتش کار میکردند. البته هردوی آنها در نقش پشتیبان ارتش بودند. از سمت پدری او اصالت انگلیس اسکاتلند و ایرلند را دارد. او در ویرجینا بزرگ شده است و در مدرسه ی کورتلند درس میخوانده است.

زندگینامه دنی مک‌براید

بیوگرافی دنی مک‌براید

فعالیت هنری

مک با گیا روز در سال ۲۰۱۰ ازدواج کرده است و یک پسر نیز از او دارد.

در سال ۲۰۰۶ ، مک براید در نقش فرید مسمونز در فیلم کمدی با بودجه ی کم “The Foot Fist Way” حضور داشت ، در این برنامه نویسندگی برعهده ی جودی هیل و بن بیست بوده است. بعد از این نیز او در فیلم دیگری “Late Night with Conan O’Brien” حضور داشت در سال ۲۰۰۸ ، البته وی نقش سیمونز را برای بازی در این فیلم بازی کرده بود. در سریال “Eastbound & Down” وی در نقش کمدی کنی پاورز به بازی و نویسندگی پرداخته است ، میتوان گفت که دمار از روزگار بازیکنان بیس بال بخاطر مدیریتش در آورده است. این سریال توسط شرکت گری سانچز ساخته شده است و قسمت اول نیز در سال ۲۰۰۹ اکران شده است ، در قسمت اول م کدر نقش مهمان حضور یافت.

سال ۲۰۰۹

در سال ۲۰۰۹ ، شبکه ی HBO اعلام کرد که این سریال را برای فصل دوم بصورت جدیدی خواهد ساخت ، در ۲ جولای ، ۱۰۱۲ ، نیز همین شبکه اذعان داشت که برای فصل ۴ نیز این برنامه دچار تغییرات جدید خواهد شد. در سال ۲۰۱۳ این برنامه به اتمام رسید. در سال ۲۰۰۹ در ماه مارس ، بخاطر نقش مک ، پیشنهادی را از سوی “Pensacola Pelicans” دریافت کرده است ، که تیمی کوچک وی را برای حضور در “American Association of Independent Professional Baseball” خواسته بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسماعیل محرابی

در سال ۲۰۱۰ ، قرار دادی را با “K-Swiss shoes” بست و در موزیک ویدئوی “Tenacious D” برای ” Roadie” حضور یافت. به علاوه ی حضور هایش در فیلم ها را میتوان : include All the Real Girls, Hot Rod, Land of the Lost, 30 Minutes or Less, Pineapple Express, Tropic Thunder, Observe and Report, Due Date, Up in the Air, Your Highness و This Is the End دانست.

در سال ۲۰۱۴ نیز مک تصمیم گرفت که فیلم کمدی خود را بسازد .
البته این یک فیلم نبود و وی به ساخت و فیلم برداری سریال خود به نام “Vice Principals” پرداخت.

نام کامل
Daniel Richard McBride
تاریخ تولد
December 29, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 14 nominations

فیلم‌شناسی
هالووین (فیلم ۲۰۱۸) (نویسنده) (۲۰۱۸)
هالووین می‌کشد (نویسنده) (۲۰۲۰)
هالووین به پایان می‌رسد (نویسنده) (۲۰۲۱)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دنی مک‌براید
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه