بیوگرافی هایلی داف

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی هایلی داف به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 در سال ۱۹۹۳ ، هیلی داف به همراه خواهرش راهی لس آنجلس شد تا به حرفه بازیگری بپردازد. بعد از حضور های زیادی در برنامه ها و سریال ها بصورت مهمان اولین بار در سا ل۱۹۹۸ در فیلم ” The Addams Family Reunion” بازی کرد.

زندگینامه هایلی داف

بیوگرافی هایلی داف

فعالیت هنری

بعد از این نیز در سریال ها به نقش های کوچک پرداخت و در Chicago Hope (2000), Boston Public (2001) و Third Watch (2003) حضور یافت . در سال ۲۰۰۳ نیز داف در شبکه دیزنی در ” show Lizzie McGuire” جضور داشت.
کمی بعد از حضور در برنامه خواهرش شهرت زیادی را با بازی در ” classic Napoleon Dynamite” بدست آورد. وی در نقش سامر در ” nemesis of Napoleon and Pedro” حضور داشت. این فیلم شهرت زیادی بدست آورد و داف توانست به کیی از گزینه های جایزه گرفتن نوجوانان بدل شود. در سال ۲۰۰۵ ، داف برای بازی در نقش سندی در ” Napoleon Dynamite” آماده شد. تا سال ۲۰۰۷ نیز در این برنامه حضور داشت.

به علاوه ی کارش در فیلم و سریال وی در محصولات زیادی در تئاتر نیز حضور داشته است. در کنار بازی داف به موسیقی نیز پرداخته است ، هم چنین مدلینگ و آشپزی. برای آلبوم خواهرش ” Metamorphosis” آهنگ های زیادی را نوشته است. در نقش خواننده در فیلم ” Lizzie McGuire” به ساخت موسیقی آن پرداخته است.
در سال ۲۰۱۰ نیز البوم خود را انتشار کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جاناتان منو بنت

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم دختران مادی و فیلم لیزی مک‌گوایر اشاره کرد.

نام کامل
Haylie Katherine Duff
تاریخ تولد
February 19, 1985
سن
۳۴ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 5 nominations

قد: ۱٫۵۹ متر
شریک: مت روزنبرگ (۲۰۱۲–)
کودکان: لولو گری روزنبرگ، رایان روزنبرگ
والدین: سوسن کالین داف، رابرت داف

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هایلی داف
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه