بیوگرافی کلویی کارداشیان

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کلویی کارداشیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلویی کارداشین در کالیفرنیا بدنیا آمده است ، وی متولد سال ۱۹۸۴ میباشد. او دو خواهر به اسم کیم و کورتنی دارد و یک برادربه اسم راب . مادر شان اصلیت انگلیسی ، اسکاتلندی و ایرلندی دارد و پدرش آنها نیز اصلاتن آمریکایی است. بعد از طلاق والدینشان در سال ۱۹۹۱ ، مادرشان با قهرمان المپیک جنر ازدواج کرد و کلویی نیز با کندال کیلی خواهر شد.

زندگینامه کلویی کارداشیان

بیوگرافی کلویی کارداشیان

فعالیت هنری

در نوجوانی ، کارداشین در “Marymount High School” درس میخواند ، این مدرسه مدرسه ای کاتولیک میباشد در لس آنجلس . بعد از مدتی نیز مدرسه را ترک کرد. وی تصمیم داشت که بجای رفتن به مدرسه تحصیلاتش را در خانه به اتمام برساند. بعد از اینکه توانست مدرکش را نیز بگیرد گفته بود که دلیلی نداشت که به مدرسه بروم . او در برنامه های زیادی در تلویزیون کار کرده است .

از سال ۲۰۰۷ نیز ، کلویی و خانواده اش در سریال “Keeping Up with the Kardashians” به بازی پرداخته اند. این موفقیت ها بوده که زمینه را برای ورود آنها به “Kourtney and Khloé Take Miami” و “Khloé & Lama” نیز فراهم کرده است. از سپتامبر ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ نیز کارداشین با Lamar Odom بازیکن بسکتبال ازدواج کرده است ، این ازدواج یک ماه بعد از ملاقات این دو با یکدیگر اتفاق افتاد.
در کنار کیم و دیگر خواهرش کلویی به دنیای فشن و صنعت فشن وارد شده است . آنها لباس های زیادی را روانه ی بازار کرده اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تام هیدلستون

در سال ۲۰۰۹ ، کارداشین در فصل دوم ا ز “The Celebrity Apprentice” حضور یافت و دهمین نفر از ۱۶ نفری بوده است که رای بر اخراج ترامپ را داده است. در سال ۲۰۱۲ نیز ، در فصل دوم از نوع آمریکایی “The X Factor” در کنار ماریو لوپز حضور داشت. در سال ۲۰۱۶ ، کلویی در برنامه “Kocktails with Khloé” حضور یافت. بعد از این نیز قرار بود که در “Revenge Body with Khloé Kardashian” بازی کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلویی کارداشیان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه