بیوگرافی لی‌لی پونز

4 سال پیش
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی لی‌لی پونز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پونز در کارکاس ونزوئلا بدنیا آمد و به آمریکا در سن ۵ سالگی سفر کرد. در زمان مهاجرت به آمریکا ، پونز در فلوریدا ساکن بود . وی از دبیرستان میامی در سال ۲۰۱۵ مدرک گرفته است و بعد نیز به لس آنجلس سفر کرده . در دوران دبیرستان ، او به نوشتن کتابی درباره ی دبیرستان پرداخته است ، این کتاب او در سال ۲۰۱۶ انتشار شده است.

زندگینامه لی‌لی پونز

بیوگرافی لی‌لی پونز

فعالیت هنری

در سال ۲۰۱۶ او میشل اوباما را نیز دیده است. او در ۷ دقیقه ی اول از فصل دوم برنامه ترسناک آمریکایی “Scream” در سال ۲۰۱۶ حضور داشته است.
بعدن از وی دعوت به عمل آمد تا در برنامه ” YouTube Red series Escape the Night” شرکت کند. پونز در این برنامه در نقش کلاهبردار بود.

در سال ۲۰۱۶ ، پونز در فیلم یوتیوب در کنار ستاره ی اینترنت ” Diego” از ” Awkward Puppets” حضور داشته است. پونز هم چنین در کنار “Shots Studios” برای ساخت ویدئو و پخش آن در شبکه های یوتیوبی نیز در همین سال همکاری کرده است.
پونز اولین بار در سن ۱۵ سالگی تماس دریافت کرد و خیلی زود نیز به واین به وسیله ی دوستانش معرفی شد. ” من با دوستانم شروع کردم و سعی کردم که خوب باشم ، در ابتدا فقط خلاقیت بود ، حتی خیلی هم خنده دار بود. پونز یکی از بیشترین استفاده های اینترنت را نیز توسط کاربران داشته است ، او اولین کاربری است که ۱ بیلیون ویدئو دارد و در ۱ سپتامبر نیز این کاربران به ۶٫۷ بیلیون رسیده اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فریبرز لاچینی

زندگی
لی‌لی پونز در کاراکاس، ونزوئلا متولد شد. او یک خواهر کوچکتر به نام راکِل دارد. در سن ۵ سالگی همراه با خانواده به آمریکا مهاجرت کرد و در میامی، فلوریدا بزرگ شد. در سال ۲۰۱۵ از مدرسه فارغ‌التحصیل شد و به کالیفرنیا نقل مکان کرد.

تاریخ تولد: ۲۵ ژوئن ۱۹۹۶ (سن ۲۳ سال)، کاراکاس، ونزوئلا
نام کامل: Eleonora Pons Maronese
نام اصلی: النورا گابریلا پونز مارونسه
نامزد دریافت جایزه: Shorty Award for YouTuber of the Year

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لی‌لی پونز
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه