بیوگرافی جاش پک

4 سال پیش
بیوگرافی جاش پک
Rate this post

بیوگرافی جاش پک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پک در نیویورک بدنیا آمده است. او در مدرسه هنرهای تجسمی بصورت حرفه بوده است. خانواده اش در زمان بدنیا آمدنش هنوز با یکدیگر ازدواج نکرده بودند و او هیچ وقت پدر خود را ندید. در کنار مادرش باربارا بزرگ شد ، مادرش مربی بود و پک درزمان کودکی در خانه میماند و به تماشای سیتکام های قدیمی میپرداخت. او برای بازی در استندآپ کمدی آماده شد و در این زمان فقط ۸ سال داشت.

زندگینامه جاش پک

بیوگرافی جاش پک

فعالیت هنری

پک در “TADA! Youth Theater” حضور یافت و به کمدی استندآپ کمدی میپرداخت و در “Caroline’s Comedy Club” حضور میافت. در سن ۱۳ سالگی بود که به او پیشنهاد شد که در “The Amanda Show” ، بعد از مدتی نیز به لس آنجلس رفت تا بازیگر شود.
پک اولین بار در فیلم “Snow Day (2000)” حضور یافت و بعد نیز در “The Amanda Show” تا سال ۲۰۰۲ حضور داشت تا اینکه برنامه به اتمام رسید. او در “Max Keeble’s Big Move,” نیز حضور داشت ، این فیلمی تئاتری بود که در سال ۲۰۰۱ پخش شد.

در سال ۲۰۰۱ ، او بصورت مهمان در درام مشهور ER محصول شبکه NBC حضور داشت ، در این زمان پک در فیلم های مستقل زیادی بازی کرده بود از جمله “Spun” و در سال ۲۰۰۴ نیز در “Mean Creek” حضور داشت ، او در “Josh Nichols” نیز حضور داشته است. بعد از این نیز در “Drake & Josh” حضور داشت که در سال ۲۰۰۴ نیز شروع شده است. در سال ۲۰۰۶ ، نیز پک در برنامه “Drake & Josh Go Hollywood” و سال بعد نیز در “Drake & Josh: Really Big Shrimp” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی لعیا زنگنه
سایر آثار

جاش هم چنین سال بعد نیز توانست چندین جایزه و نامزدی از جمله “Nickelodeon Kids’ Choice Awards” را دریافت کرد. “Drake & Josh” نیز از دیگر برنامه هایی بود که وی در آن بازی کرده است. پک در نقش کارگردان در ” Drake & Josh” قسمت “, Battle of Panthatar” حضور داشته است. او در آخرین سریال از “What’s New, Scooby-Doo?” حضور داشته است. وی در فیلم “Havoc” بازی کرده است. در فیلم تلویزیون نیز او در سال ۲۰۰۸ در “Merry Christmas, Drake & Josh” حضور داشته است.
در سال ۲۰۱۳ نیز او در “Red Dawn” ، “Victorious” “Ice Age: Continental Drift” و “Teenage Mutant Ninja Turtles” حضور داشته است.

نام کامل
Joshua Michael Peck
تاریخ تولد
November 10, 1986
سن
۳۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ win & 5 nominations

قد: ۱٫۸۳ متر
همسر: پیج اوبراین (ازدواج ۲۰۱۷)
والدین: باربارا پک
کودکان: مکس مایلو پک

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جاش پک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه