بیوگرافی کینگ بچ

4 سال پیش
بیوگرافی کینگ بچ
Rate this post

بیوگرافی کینگ بچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آندره بی بچلیولر ، وی را به نام کینگ بچ نیز میشناسند.

زندگینامه کینگ بچ

بیوگرافی کینگ بچ

فعالیت هنری

بچ توانسته است تابحال ۱۶ میلیون فالور در اینترنت و ۶ بیلیون لوپس در واین بدست آورد ، وی رتبه ی اول در بین برنامه های اینترنتی از لحاظ دنبال کردن را دارد. وی ریاست آنها را نیز در مارس ۲۰۱۵ گرفته است. بیشترین شناختی که از او دارند بخاطر واین میباشد ، او بخاطر کانالش در یوتیوب به نام ” BachelorsPadTv” نیز مشهور است. این کانال و فیلم های آن در بین انتشارات اینترنتی پوشیده شده است. حتی بیشترین آپلود در واینز را نیز دارد.

ستارگی واینز برای بچ راه را برای امضا کردن قرار داد وی با “UTA” بوجود آورده است و باعث شد که او بتواند در “House of Lies” نقشی را بدست آورد. به علاوه ، او یکی از بازیگران اصلی “Wild ‘n Out” برای بازی در MTV2 نیز میباشد. او یکی از بازیگران اصلی سریال “Adult Swim series” به نام “Black Jesus” نیز میباشد و نقشی تکراری را در “The Mindy Project” دارد. وی حتی در فیلم کمدی “Fifty Shades of Black” نقشی را داشت و بصورت ویژه مهمان برنامه “Punk’d on BET” نیز بود. در سال ۲۰۱۵ او در فیلم “We Are Your Friends” بازی کرده است.

بچ به وسیله ی “Brittany Furlan” به برنامه ی واین معرفی شده است ، این قبل از آپلود فیلم هایش برای اولین بار در این برنامه در سال ۲۰۱۳ بوده است. وی در نقش بیگ شن در parodies های زیادی اثر بارت بیکر بازی کرده است در “Problem ،”Break Free”, Pharrell Williams’ و Happy . بعد نیز در “Big Girls Cry” حضور داشته است. بچ گفته است که به اشتباه چیزی را از واین پاک کرده که باعث شهرت بیشتر خودش نیز میشده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سارا برایتمن

تاریخ تولد: ۲۶ ژوئن ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، تورنتو، کانادا
قد: ۱٫۷۳ متر
نام کامل: Andrew B. Bachelor
آموزش: New York Film Academy | Battery Place, New York (۲۰۱۲)
والدین: Ingrid Mourice، بایرن بَچلر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کینگ بچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه