بیوگرافی بیل پکستون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی بیل پکستون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پکستون در تگزاس متولد و بزرگ شده است ، بعضی از کارهایی که او در آنها بازی کرده است را میتوان اجرای نقش کوتاهی در “The Terminator (1984)” و نقش مکمل در “Weird Science (1985)” دانست.

زندگینامه بیل پکستون

بیوگرافی بیل پکستون

فعالیت هنری

او هم چنین در “Aliens (1986)” در نقش ستوان هادسون بوده است. او هم چنین تنها فردی نیز است که در نقش شخصی که با ترمیناتور روبرو شده است بازی کرده است. هم چنین در ” Xenomorph (Aliens),” و ” Predator (Predator 2)” نیز بوده است. پاکستون با جیمز کامرون در فیلم های “True Lies (1994)” و “Titanic (1997)” نیز همکاری کرده است. فیلم تایتانیک یکی از پرفروشترین فیلم های زمان خود بوده است.

۴ سال بعد از تایتانیک بار دیگر به همکاری با جیمز کامرون برای کار در تایتانیک واقعی و عزیمت به این کار راهی شد. فیلم درباره ی این عزیمت را “Ghosts of the Abyss,” نام گذاری کرده اند. بعضی از نقش های بیادماندنی او نقش مورگان در “Tombstone (1993)” ، فرد در “Apollo 13 (1995)” ، نقش اصلی در “Twister (1996)” نقش اصلی در “One False Move (1992)” و “A Simple Plan (1998)” و هم چنین بازی در “Edge of Tomorrow (2014)” دانست.

پاکستون در تلویزین نیز بازی کرده است ، در نقش اصلی در “Big Love (2006-2011)” محصول شبکه HBO ، بخاطر این نقش او سه نامزدی گلدن گلاب را بازی کرده است و بخاطر عملکردش نیز توانست در “Hatfields & McCoys (2012)” حضور داشت. او به کارگردانی فیلم های کوتاه نیز پرداخته است و “Fish Heads” را ساخت. کارگردانی “Frailty (2001)” را نیز او عهده دار بوده است و در “The Greatest Game Ever Played (2005)” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی پروین سلیمانی

کارنامهٔ هنری

سینما

بیگانه‌ها (۱۹۸۶)
تاریکی نزدیک (۱۹۸۷)
نزدیک‌ترین خویشاوند (۱۹۸۹)
یگان ویژه (۱۹۹۰)
غارتگر ۲ (۱۹۹۰)
سنگ گور (۱۹۹۳)
دروغ‌های حقیقی (۱۹۹۴)
شام آخر (۱۹۹۵)
آپولو ۱۳ (۱۹۹۵)
گردباد (۱۹۹۶)
تایتانیک (۱۹۹۷)
مسافر (۱۹۹۷)
جو یانگ نیرومند (۱۹۹۸)
یک نقشه ساده (۱۹۹۸)
یو-۵۷۱ (۲۰۰۰)
محدودیت عمودی (۲۰۰۰)
بچه‌های جاسوس ۲ (۲۰۰۲)
سرزمین مجازات (۲۰۰۲)
اشباح غوطه‌ور (۲۰۰۳)
بی‌استفاده (۲۰۱۱)
خانواده هتفیلد و مک‌کوی (۲۰۱۲)
۲ اسلحه (۲۰۱۳)
مستعمره (۲۰۱۳)
لبه فردا (۲۰۱۴)
شبگرد (۲۰۱۴)

تلویزیون

خانواده هتفیلد و مک‌کوی (۲۰۱۲)
عشق بزرگ
ماموران شیلد (۲۰۱۳)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بیل پکستون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه