بیوگرافی سمیری آرمسترانگ

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سمیری آرمسترانگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سمیر آرمسترانگ در سال ۲۰۰ اولین بار بصورت مهمان در قسمتی از سریال تلویزیونی “Party of Five” حضور داشت .

زندگینامه سمیری آرمسترانگ

بیوگرافی سمیری آرمسترانگ

فعالیت هنری

بعد نیز به بازی های مهمان در The X-Files, ER, Judging Amy و Freaks and Geeks پرداخته است. در سال ۲۰۰۳ ، سمیر در نقش آنا در شبکه فاکس در سریال ” The O.C” حضور داشت و بعد نیز در یک قسمت فقط بازی کرد. اما بعدن معلوم شد که کارکتر او بیشتر برای طنز و کمدی میباشد. او برای بازی در نقش خود در قسمت های بیشتری به این برنامه بازگشت. در نقش ” self-confessed comic book reader” به بازی نقشی عاقش پرداخت. در اولین فصل بصورت همیشگی حضور داشت. در سال ۲۰۰۶ ، معلوم شد که قرار است او در فصل سه در ۲ قسمت بازی کند. بعد از ۴ فصل این برنامه کنسل شد و او نیز کارش تمام شد.

در سال ۲۰۰۴ ، در سریال “Entourage” محصول شبکه HBO حضور داشته و معشوقه ی اریک مورفی بوده است. تحسین های زیادی به سمتش آمد ، بیشتر این تحسین ها مانند نقش آنا و امیلی بود. گرچه ، عملکردش خوب بود ، ولی وی فقط در ۸ قسمت از این سریال بازی کرده است. وی بازیگر مهمان سریال “CSI: Miami” و “Living with Fran.” نیز بوده است.

در سال ۲۰۰۷ ، سمیر بازیگر فصل اول از سریال شبکه ABC به نام “Dirty Sexy Money” بوده است. وی نقش جولیت دارلینگ بوده است. این سریال بازتاب خوبی را از سوی مخاطبان بدست آورد و توانست ۱۰ میلیون بیننده داشته باشد. برای فصل دوم او اعلام کرد که به این سریال باز نمیگردد. این سریال نیز موفقیت زیادی نداشت و بعد از مدتی نیز رتبه اش پایین آمد. در سال ۲۰۰۹ نیز این سریال کنسل شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ساندرا لاکی
How To Make It In America

در سال ۲۰۱۰ ، در سریال “How To Make It In America” محصول شبکه HBO حضور داشت و در اولین قسمت در نقش جین بود.
در سال ۲۰۱۲ ، او در “The Mentalist” حضور داشت.
در سال ۲۰۱۳ ، نیز او در نقش مادر یک پسربلونده در قسمت ۶ این برنامه حضور داشت.

وی اولین بار نیز در نقش کارا در فیلم بازی کرده است. در فیلم “Not Another Teen Movie”. سمیر تابحال در نقش های بیادماندنی کوتاه زیادی حضور داشته است ، در فیلم های Would I Lie To You?, Gramercy Park و Trash.
در سال ۲۰۰۶ در کنار لینزی لوهان در فیلم “Just My Luck” در نقش مگی بهترین دوست لوهان بازی کرده است. این فیلم فروش بالایی داشت ولی از سوی منتقدین جذاب نبود.

در سال ۲۰۰۵ ، به او پیشنهاد بازی در “Stay Alive” فیلمی ترسناک داده شد و او در نقش اصلی زن در این فیلم حضور یافت. این فیلم در سال ۲۰۰۶ اکران شد. این فیلم نیز از لحاظ فروش خوب عملکرد و فقط در داخ فروشی ۹ میلیون دلاری داشت.
در سال ۲۰۰۶ ، او در نقش نل در “It’s a Boy Girl Thing” حضور داشت . با وجود اکران محدود این فیلم هم از لحاظ منتقدین خوب بود و هم اینکه فروشش بالای ۷ میلیون دلار فقط در داخل بود.
در سال ۲۰۰۷ ، در نقش کوچک مکملی در فیلم “Rise: Blood Hunter” حضور داشت. بعد نیز در “The Staircase Murders” حضوریافته است. او در سال ۲۰۱۰ در ” The Last Harbor” نیز بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسماعیل زرین‌ فر

تاریخ تولد:
۳۱ اکتبر ۱۹۸۰ (سن ۳۹ سال)، توکیو، ژاپن
کودکان:
کلین آرمسترانگ
والدین:
سیلویا سپیلی، هانتر آرمسترانگ
آموزش:
Sedona Red Rock High School، دانشگاه آریزونا

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سمیری آرمسترانگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه