بیوگرافی کلودیا کول

4 سال پیش
3.4/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی کلودیا کول به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلودیا کول متولد سال ۱۹۶۵ میباشد ، او بازیگر ایتالیایی و مبلغ مذهبی است.

زندگینامه کلودیا کول

بیوگرافی کلودیا کول

فعالیت هنری

کلودیا در رم ایتالیا بدنیا آمده است و خانواده اش اصالت رمانیایی دارند. کول اولین بار در سال ۱۹۸۹ در سینما بازی کرد ، ولی بیشترین شهرتی که تابحال بدست آورده بخاطر بازی در فیلم شهوانی “Così fan tutte (All Ladies Do It, 1992)” میباشد. کارگردان این فیلم تینتو برس است. به تازگی نیز او با تئاتر و تلویزیون مشغول به کار بوده است. او بیشترین شهرتی که در تلویزیون بدست آورد را بخاطر بازی در سریال تلویزیونی ” Linda e il brigadiere (Linda and the Brigadier, 1997-2000)” میباشد. در این فیلم او در کنار نینو مانفرد بازی کرده است.

زندگی شخصی

او کاتولیک میباشد ، اما وقتی برای بازیگر شدن قدم از خانه بیرون گذاشت ، کلیسا را نیز ترک گفت ، به گفته ی خودش ، آنطور که دوست دارد الان زندگی میکند ، هرکاری که میخواهد انجام میدهد. به صورتی که میخواهد زندگی میکند ، گفته است که برای سالها ، این واقعن حق انسان هاست و حقیقت نیز همین است ، اما واقعیت چیز دیگری است . در سال ۲۰۰۰ ، در بین ” session of vaguely Buddhist” ، خیلی از افراد در این برنامه تجاری برای راحتی به استفاده از آن میپرداختند و سعی میکردند که بروی کار خود تمرکز کنند ، وی خود را یافت ،بدون هیچ اطلاعی ، که ممکن است بخاطر احساسی ترسناک که باید بر آن چیره شود ، هیولایی بسازد یا اینکه در خطری بزرگ بی افتد. بعد از این ترس و وحشتش به عبادت و راز نیاز پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شیرین آقارضاکاشی

بعد از این قضایا و احساساتش کلودیا کاتولیک شد. به کارهای زیادی در مورد حقوق بشر پرداخته است و در مناطق زیادی از کشور ایتالیا سفر کرده است و به گفتگو و صحبت پرداخته است. در سال ۲۰۰۶ نیز نیز صحبت هایی کرده تا به مردم کمک کند به سمت خدا بیایند.

نام کامل
Claudia Colacione
تاریخ تولد
May 17, 1965
سن
۵۴ سال
حرفه
بازیگر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلودیا کول
3.4/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه