بیوگرافی نیکولتا براسچی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی نیکولتا براسچی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیکولتا براسکی بازیگر و تهیه کننده ی ایتالیایی میباشد.

زندگینامه نیکولتا براسچی

بیوگرافی نیکولتا براسچی

فعالیت هنری

نیکول در کسنا متولد شده است و به مطالعه ی در آکادمی دراماتیک هنر در رم پرداخته است ، در این جا اولین بار بنیجنی را در سال ۱۹۸۰ ملاقات کرد. اولین فیلم او در کنار بنیجنی بود در سا ل۱۹۸۳ ، کمدی به نام “Tu Mi Turbi (You Upset Me)” . بعدن او در دو برنامه ی جیم جارموسک “Down by Law” و “Mystery Train” حضور داشته است.

براسکی در کنار همسر خود در دوبرنامه مشهور نیز حضور داشته است به نام های “Johnny Stecchino (1992)” و “La Vita è Bella (Life is Beautiful) (1998)”. اول ، در این کمدی ایتالیایی در نقش دوست دختر همسر خود بود ، این فیلم یکی از موفقیت های بزرگ این برنامه بشمار می آید ، در دومی نیز ، براسکی در نقش همسر شوهر خود بازی کرد که هردو در “concentration camp” بودند. این فیلم نیز موفقیت بزرگی به حساب می آمد و باعث شد که براسکی و همسرش هردو به شهرتی جهانی دست یابند. وی هم چنین نامزد دریافت جایزه ی “Screen Actors Guild award” نیز بوده است و البته بخاطر بازی در همین فیلم.

در سال ۱۹۹۷ ، او در “Ovosodo” بازی کرد و در نقش معلمی که دانش آموزش را تشویق به کار و سخت کوشی در درس میکند بازی کرد. در سال ۲۰۰۲ ، یکی از اعضای “Berlin Film Festival” بوده است. در سال ۲۰۰۵ ، وی به تهیه و بازی در “The Tiger and the Snow” پرداخته است. در سال ۲۰۱۰ نیز در ” Tradimenti,” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهران مدیری

تاریخ تولد
April 19, 1960
سن
۵۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۳ wins & 6 nominations

قد: ۱٫۶۵ متر
همسر: روبرتو بنینی (ازدواج ۱۹۹۱)
والدین: گایدو براسچی، پائولا دا جیووانی
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین ‌گروه بازیگری، روبان نقره‌ای بهترین بازیگر نقش مکمل زن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکولتا براسچی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه